پیروی از ولایت و ادامه راه شهدا وظیفه نسل جدید است
کد خبر: 4194387
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
رئیس دانشگاه تبریز:

پیروی از ولایت و ادامه راه شهدا وظیفه نسل جدید است

صفر نصراله‌زاده پیروی از ولایت و ادامه راه شهدا را وظیفه نسل حاضر دانست و گفت: تمام افتخارات، پیشرفت، عزت و قدرت ما به واسطه پیروی از ولی‌امر مسلمین است و باید با کار و تلاش و خدمت بی‌منت به مردم برای افزایش اقتدار و عزت آفرینی و خودکفایی کشور تلاش کنیم.

صفر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، صفر نصراله‌زاده، رئیس دانشگاه تبریز، شامگاه 26 دی‌ماه، در آیین بزرگداشت شهدای ۲۷ دی دانشگاه تبریز، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و قدردانی از حضور خانواده‌های شهدا و جانبازان این واقعه گفت: ۲۷ دی ۶۵، یادآور واقعه‌ای است که ۲۲ نخبه، جوان و ایثارگر در دانشکده فنی دانشگاه تبریز شهید شدند، تا اینکه دانشگاه تبریز به مشهدالشهدای دانشگاه‌های کشور شرف یابد و این مشرف شدن، به واسطه از جان گذشتگی و خون پاک این شهدا است.

وی با تأکید بر اینکه این شهدا افتخار بزرگی برای ما آفریدند، تصریح کرد: ما امروز با افتخار از شهدای 27 دی این دانشگاه یاد می‌کنیم که باعث شدند، دانشگاه تبریز همچون نگینی در منطقه و شمالغرب کشور  بدرخشد.

نصراله‌زاده، با تأکید بر اینکه شهدا در راستای پیروی از ولی امر مسلمین، در راه خدمت به مردم و افزایش اقتدار کشور از زندگی و همه چیز خود گذشتند، تصریح کرد: خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم، کمک به اقتدار کشور و رعایت حجاب و پوشش اسلامی کمترین کار ما در قبال تحقق آرمان‌های این شهدا است.

رئیس دانشگاه تبریز، در ادامه با اشاره بر اینکه امروزه تمامی افتخارات، پیشرفت، اقتدار، عزت و قدرت ما در دنیا به واسطه پیروی از ولایت فقیه بوده است، اظهار کرد: در حال حاضر رسالت و وظیفه اساتید و نخبه‌های جامعه و نسل حاضر برای حمایت از ولایت فقیه، کار و تلاش و تولید علم و فناوری برای رسیدن به خودکفایی است.

انتهای پیام
captcha