آینده روشن برای مردم ترسیم شود
کد خبر: 4197029
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
استاندار آذربایجان‌شرقی:

آینده روشن برای مردم ترسیم شود

مالک رحمتی با بیان اینکه وظیفه ماست که آینده روشن را برای مردم ترسیم کنیم، گفت: باید راهبردهای عملیاتی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را با کمک دانشگاهیان و نخبگان استان تدوین کنیم، زیرا برنامه‌های توسعه زیاد نوشته شده است.

مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی، شامگاه 10 بهمن‌ماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با تأکید بر لزوم بسیج همه امکانات برای برگزاری انتخابات باشکوه اسفندماه گفت: برنامه‌های معطوف به انتخابات مبتنی بر مخاطب‌شناسی باشند.

وی با بیان اینکه اگر ما به دنبال تحول مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال‌جاری هستیم، باید مجلسی با پشتوانه قوی مردمی تشکیل شود، افزود: اگر می‌خواهیم عقب‌ماندگی یک دهه گذشته را جبران کنیم، باید برای برگزاری انتخاباتی باشکوه بسترسازی کنیم.

رحمتی ادامه داد: ما باید به سراغ کسانی برویم که نیاز به اقناع برای حضور در پای صندوق‌های رأی دارند و در این راستا باید برنامه‌های تبلیغی و ترویجی، تنظیم و اجرا کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی بیان کرد: امروزه دیگر گفت‌وگوی مفهومی توسط مدیران اجرایی محلی از اعراب ندارد، بلکه آنها باید مصداقی حرف بزنند تا بتوان عملکردشان را بر پایه آن سنجید.

وی با بیان اینکه عملکرد مدیران اجرایی را بر مبنای شاخص‌های کمی و‌ کیفی می‌سنجیم، گفت: برای اینکه بتوانیم به عموم مردم اثبات کنیم که این دوره با دوره‌های قبلی تفاوت کرده، باید خدمتگزاری بی منت را به مردم گزارش کنیم.

رحمتی توضیح داد: ما باید با مردم باشیم؛ یعنی اینکه اگر جایی خوب کار کرده‌ایم، بگوییم وظیفه‌مان بوده و اگر جایی نتوانسته‌ایم کاری را پیش ببریم، از مردم عزیز عذرخواهی کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: در چند سال گذشته عقب‌ماندگی‌های تاریخی اتفاق افتاده که باید برای مردم تشریح و از آنان عذرخواهی کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه ماست که آینده روشن را برای مردم ترسیم کنیم، اضافه کرد: باید راهبردهای عملیاتی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را با کمک دانشگاهیان و نخبگان استان تدوین کنیم، زیرا برنامه‌های توسعه زیاد نوشته شده است.

رحمتی، با تأکید بر لزوم برگزاری جشن‌های فاخر و در تراز انقلاب در ایام الله دهه فجر اضافه کرد: برای دانشجویان و دختران باید جشن‌های فاخر متناسب با شأن تبریز برگزار کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با اشاره به نقش غیرقابل اغماض فضای مجازی در ابعاد مختلف حیات اجتماعی گفت: فعالان فضای مجازی را باید درک شان کرد، زیرا که محوریت اصلی امروز فضای مجازی است.

انتهای پیام
captcha