هوشمندی مردم اهداف دشمنان را ناکام می‌کند
کد خبر: 4197022
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵
نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌شرقی:

هوشمندی مردم اهداف دشمنان را ناکام می‌کند

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با بیان اینکه دشمن سعی دارد تا کاهش مشارکت مردم در انتخاب را دلیلی بر ناکارآمدی نظام معرفی کند، گفت: بدون شک هوشمندی مردم دشمنان را در رسیدن به اهداف شان ناکام خواهد گذاشت.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه تبریز، شامگاه، 10 بهمن‌ماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار کرد: در آستانه انتخابات قرار داریم و لازم است تک تک افراد جامعه نگاهی هوشمندانه به این مسئله داشته باشند.

وی با اشاره به برخی از اهداف دشمنان برای کاهش مشارکت مردم، گفت: یکی از اهداف دشمن در ترغیب مردم به عدم مشارکت تضعیف نظام دینی است. هدف دیگر دشمن تضعیف اقتدار ملی است به نحوی که برنامه‌های دشمنان بر ناامید کردن مردم از آینده نظام متمرکز است.

آل‌هاشم، اهداف دشمن در کاهش مشارکت در انتخابات را تضعیف نظام دینی، تضعیف اقتدار ملی و افزایش طمع دشمنان و بهره‌گیری دشمن برای معرفی کارآمدی نظام دانست و گفت: اینکه برای ما مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مهم است، چون دشمن بر خلاف انتخابات گذشته برای عدم شرکت و یا کاهش مشارکت مردم، شبانه روزی تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن سعی دارد تا کاهش مشارکت مردم در انتخاب را دلیلی بر ناکارآمدی نظام معرفی کند، تاکید کرد: بدون شک هوشمندی مردم دشمنان را در رسیدن به اهداف شان ناکام خواهد گذاشت.

امام جمعه تبریز با اشاره به نقش تأثیرگذار آذربایجان‌شرقی در برهه‌های مختلف تاریخ گفت: آذربایجان‌شرقی و تبریز در تمام زمینه‌ها همواره پیشتاز و پیشرو بوده و امیدواریم با توجه به اعتمادی که از سوی رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام به مردم این استان وجود دارد در عرصه مشارکت در انتخابات نیز خوش بدرخشیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری باشکوه آیین‌های ویژه اعتکاف در استان، حضور پرشور جوانان و نوجوانان را در این آیین اتفاقی خوب با بازتابی گسترده مطرح کرد.

انتهای پیام
captcha