تمرکز تبلیغات دشمنان بر کاهش مشارکت در انتخابات است
کد خبر: 4198031
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

تمرکز تبلیغات دشمنان بر کاهش مشارکت در انتخابات است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: امروز تبلیغات دشمن روی انتخابات متمرکز شده و رسانه‌ها و جبهه فضای مجازی دشمن تبلیغات و تلاش گسترده‌ای انجام می‌دهند تا مشارکت مردم را کاهش دهند. 

حجت الاسلام حسینی، مدیرکل تبلیغات آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌ سیدمحمود حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، امروز، 16 بهمن‌ماه، در محفل شعر انقلاب، گفت: امروز تبلیغات دشمن روی انتخابات متمرکز شده و رسانه‌ها و جبهه فضای مجازی دشمن تبلیغات و تلاش گسترده‌ای انجام می‌دهند تا مشارکت مردم را کاهش دهند. 

وی با اشاره به نقش انتخابات در نظام جمهوری اسلامی و دخالت مؤثر مردم در سرنوشت کشور به وسیله انتخابات اظهار کرد: شعار عموم مردم در زمان انقلاب «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بود که در سایه تلاش‌های مداوم مردم و رهبری بی‌بدیل امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب گام های تاریخی در این راستا برداشته شده و استقلال کشور و آزادی عمومی در جمهوری اسلامی به مراحل شکوهمندی رسیده است. 

حسینی افزود: قبل از انقلاب آمریکایی‌ها در ایران حق کاپیتولاسیون داشتند و اگر آمریکایی‌ها در ایران هر جنایتی انجام می‌دادند، دادگاه‌های ایران حق رسیدگی نداشت و عملاً بیگانگان در ایران حکومت می‌کردند اما با پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران استقلال خود را بازیافت. 

مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌شرقی با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر علمی، فن‌آوری، دانش نظامی، علوم و ابزار فضایی و گسترش دانشگاه‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اگر روزی دشمنان و سلطه‌جویان از روی میز بودن گزینه‌های نظامی حرف می‌زدند، امروز به خاطر توانمندی ایران، رئیس‌جمهور آمریکا به صراحت اعلام می‌کند که ما قصد تعرض به مرزهای ایران را نداریم، زیرا می‌داند که هر گونه تعرض به ایران، پاسخ کوبنده‌ای در پی خواهد داشت. 

وی تصریح کرد: امروز تبلیغات دشمن روی انتخابات متمرکز شده است و اگر انتخابات ملت ایران در سرنوشت کشور تأثیر ندارد، چرا رسانه‌های آمریکا، انگلیس و جبهه فضای مجازی دشمن روی این موضوع متمرکز شده و تبلیغات و تلاش گسترده‌ای انجام می‌دهند تا مشارکت مردم را کاهش دهند. 

حسینی اظهار کرد: تلاش دشمنان ایران برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات، دلیل روشنی است که همه باید فارغ از گرایش‌های فردی و سیاسی برای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کنیم تا حماسه‌ای دیگر اتفاق بیافتد. 

مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌شرقی با تأکید بر نقش هنر و به‌ویژه شعر در جامعه گفت: شاعران و هنرمندان متعهد و همه کسانی که در مقابل سرنوشت کشور احساس مسئولیت می‌کنند باید به صورت جدی وارد میدان شده و نقش‌آفرینی کنند، چرا که فعالیت شاعران و هنرمندان در انتخابات و افزایش مشارکت عمومی و در نگاهی کلان‌تر در تحقق تمدن نوین اسلامی مؤثر است. 

انتهای پیام
captcha