مشارکت پرشور مردم در انتخابات شکستی بزرگ برای دشمنان است
کد خبر: 4202761
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
فرمانده سپاه عاشورا:

مشارکت پرشور مردم در انتخابات شکستی بزرگ برای دشمنان است

سردار عباسقلی‌زاده گفت: مشارکت در انتخابات شکستی بزرگ برای دشمن و امیدوار کننده‌ رزمندگان جبهه‌های مقاومت و مردم ایران است.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا، امروز، 11 اسفندماه، با حضور در یکی از حوزه‌های اخذ رأی در جمع خبرنگاران گفت: مشارکت در انتخابات شکستی بزرگ برای دشمن و امیدوار کننده‌ رزمندگان جبهه‌های مقاومت و مردم ایران است.

وی اظهار کرد: امروز از صبح شاهد حضور پرشور مردم آذربایجان‌شرقی در پای صندوق‌های رأی هستیم، خدواند را شاکریم که به نعمت این مردم متعهد، مومن، غیور و باشرف که تا امروز در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور داشته‌اند.

عباسقلی‌زاده ادامه داد: باتوجه به فتنه‌انگیزی دشمنان جمهوری اسلامی مردم آذربایجان‌شرقی مانند تمامی سال‌های گذشته امروز نیز حضور حماسه سازخود را به دنیا نشان می‌دهند.

فرمانده سپاه عاشورا، با بیان اینکه مردم ولی نعمتان نظام هستند، افزود: هیچ جای دنیا مردم مومن و وفاداری مثل ایران دیده نشده است، مردم اگر پشتیبان نظام و رهبر خود باشند هیچ صدمه‌ای نمی‌بینند. امروز نیز رأی ما در مرحله‌ اول برای سربلندی نظام و سپس برای کاندیداها است، مشارکت در انتخابات شکستی بزرگ برای دشمن و امیدوار کننده‌ی رزمندگان جبهه‌های مقاومت و مردم ایران است.

عباسقلی‌زاده، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره احترام ویژه‌ای به مردم آذربایجان‌شرقی قائل شده است، اظهار کرد: وظیفه‌ مردم آذربایجان حضور در پای صندوق‌های رأی در اول وقت است تا با انتخاب قوی مجلسی پرقدرت بسازیم، حمایت و پشتیبانی مردم در چنین بزنگاه‌هایی بسیار مهم است.

انتهای پیام
captcha