اقامه نماز عید سعید فطر در تبریز + عکس
کد خبر: 4209846
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

اقامه نماز عید سعید فطر در تبریز + عکس

مردم مومن تبریز پس از یک ماه روزه داری، امروز با حضور در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز و خیابان‌های اطراف آن به اقامه نماز عید سعید فطر پرداختند.

اقامه نماز عید سعید فطر، تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مردم مومن و متدین استان، امروز، 22 فروردین‌ماه، با اقامه نماز عید فطر به شکرانه بندگی خویش به پروردگار در پایان یک ماه روزه داری سر بر آستان معبود یگانه نهادند و با دلی سرشار از خلوص و پاکی ندای اَسْأَلُک بِحَقِّ هذَا الیوْمِ را سردادند.

عطر فطر در همه جای این خطه از میهنمان پیچیده است و به هر سو که می‌نگری، صف‌هایی است که برای اقامه نماز عید فطر بسته شده است. حال این دست‌های قنوتِ بندگیِ نمازگزاران است که به سوی آسمان گشوده می‌شود و فضا آکنده می شود از زمزمه اللهمَّ اَهْلَ الکبْریاءِ وَالعَظَمَةِ ...

بزرگترین محل اجتماع نمازگزاران عید فطر آذربایجان‌شرقی در تبریز مرکز استان بود که مردم مومن این شهر بعد از یک ماه روزه‌داری و شستن روح و جان در چشمه زلال رمضان، با حضور در مصلای اعظم و خیابان‌های اطراف آن، یک ماه عبادت و بندگی خود را در درگاه الهی جشن گرفتند و نماز این عید بزرگ را به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز اقامه کردند.

انتهای پیام
captcha