به گزارش ایکنا از آذربایجانشرقی، علیاکبر سلمانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجانشرقی، امروز، 20 خردادماه در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید استان، با بیان اینکه ادارات شهرستانی موظف به افزایش رضایتمندی ایثارگران هستند، اظهار کرد: خدمتگزاری به ایثارگران و رفع دغدغههای آنان در سطح ادارات شهرستانی، مراجعات به ستاد استان را کاهش و رضایتمندی ایشان را افزایش میدهد.
وی با قدردانی از تلاش صادقانه همکاران شهرستانی در خدمترسانی به ایثارگران گفت: خدمتگزاری در سطح ادارات شهرستانی باید به نحوی باشد که دیگر، احساس نیازی برای مراجعه به ستاد استان به وجود نیاید.
سلمانی تأکید کرد: اگر در پاسخگویی به ایثارگران، نگاه ما در راستای حل مشکلات آنها با اختصاص وقت کافی و ارائه توضیحات مستند به دستورالعملهای ابلاغی و در عین حال با رویکردی دلسوزانه باشد، علاوه بر اینکه رضایت خداوند متعال و دعای خیر شهیدان را بهدنبال دارد، باعث میشود ایثارگران بدون نیاز به مراجعه به ستاد استان، به صورت مستقیم از بنیاد محل پرونده خود خدمات قانونی را دریافت کنند.
مدیرکل بنیاد شهید آذربایجانشرقی با بیان اینکه گاهی اوقات مشکلات ایثارگران باید در جای دیگری حل شود، افزود: در این شرایط، هرچند موانعی برای تحقق خواسته ایثارگران وجود دارد اما اخلاقمداری، مسئولیتپذیری در قبال کارگشایی از مشکلات، گشادهرویی، خوشبرخوردی و حفظ حرمت ایثارگران باعث میشود آنان با احساس آرامش و رضایتمندی، بنیاد شهید را ترک کنند.
وی با بیان اینکه مراجعهکنندگان به ادارات تشنه رفتار مناسب و تکریم هستند، گفت: در مواردی که همکار شهرستانی نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر برای پاسخگویی دقیق به مراجعان دارد، بهرهگیری از راهنمایی تلفنی کارشناس متناظرش در ستاد استان بهترین راهکار است.
سلمانی همچنین با تأکید بر لزوم اهتمام بیش از گذشته شخص مدیران به حضور در نماز جماعت، از آنان خواست کارمندان حوزه خود را نیز به شرکت در نماز جماعت ترغیب کنند.
انتهای پیام