هدف دشمن ایجاد بحران هویت و از بین بردن اعتماد به نفس مردم ایران است
کد خبر: 1319760
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹
کریمیان:

هدف دشمن ایجاد بحران هویت و از بین بردن اعتماد به نفس مردم ایران است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه عاشورا یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن از جنگ نرم را ایجاد بحران هویت و از بین بردن اعتماد به نفس مردم ایران دانست.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا امروز، 28 آبان  در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ماهیت استکبارستیزی و سلطه ناپذیری جمهوری اسلامی ایران از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی باعث شده است که استکبار جهانی به دشمنی با ایران بپردازد.



سردار غلام عسگر کریمیان افزود: حمله عراق به ایران یکی از نمونه‌های این دشمنی‌ها بود که عراق با حمایت 44 کشور که بیشتر شامل ابر قدرت ها بود که به جنگ با جمهوری اسلامی ایران پرداخت و در واقع حمله به ایران حمله به یک ایدئولوژی و آرمان با نام انقلاب اسلامی بود.



وی ادامه داد: نقش نیروهای مردمی و بسیج در هشت سال دفاع مقدس بسیار ویژه بوده و دشمن این مهم را در معادلات خود وارد نکرده بود و به همین دلیل ارتش عراق زمین‌گیر شد.



فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه بعد از جنگ شکل نبرد تغییر یافت، تأکید کرد: استکبار جهانی از اوایل دهه هفتاد جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را به صورت نامحسوس آغاز کرد و رهبر معظم انقلاب از این جنگ با عناوین تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و قتل عام فرهنگی یاد کرده‌اند و از همان روزهای اول این مسئله را به مسئولان گوشزد کردند.



سردار کریمیان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های بسیج در سال‌های اخیر تولید قدرت بازدارندگی بوده است، که دشمن اکنون درصدد آن است که این قدرت را تضعیف نماید و به همین دلیل است که پایه‌های قدرت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی  کشور را مورد هدف قرار داده‌اند.



وی تصریح کرد: سپاه پاسداران بر مبنای قانون اساسی وظیفه اصلی حفظ و حراست از آرمان‌های انقلابی است و خدامحوری، اخلاص، تلاش، توکل، ولایت‌مداری و ایجاد مقاومت در برابر استکبار جهانی از شاخص‌های بسیج است.



این مسئول ادامه داد: حلقه‌های صالحین در تمامی قشرهای بسیج تشکیل شده است و آشنایی با آرمان‌های انقلاب و تقویت باورهای دینی و آموختن روش‌های مقابله با دشمنان و تعمیق معنویت در بین بسیجیان از مهم‌ترین اهداف این طرح است.



سردار کریمیان خاطرنشان کرد: دوری از افراط و تفریط را منش بسیج می‌دانیم و به هیچ وجه پذیرای کسی نیستیم که کسی از خط قرمزهای انقلاب فراتر رود.

captcha