مسئول طرح تربیت حافظان قرآن کریم بوشهر منصوب شد
کد خبر: 1337062
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۱

مسئول طرح تربیت حافظان قرآن کریم بوشهر منصوب شد

گروه فعالیت‌های قرآنی:استاد محمد جماله قاری بین‌المللی، طی حکمی از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه بوشهر، به عنوان مسئول بخش توسعه منابع انسانی طرح تربیت حافظان قرآن کریم استان منصوب شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، استاد محمد جماله، قاری بین‌المللی، مدیر آموزش قرائت جامعة‌القرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) استان، طی حکمی به شماره 588524/92 و از سوی حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه بوشهر، به عنوان مسئول بخش توسعه منابع انسانی طرح تربیت حافظان قرآن کریم استان بوشهر منصوب شد.



وی که 27 سال است در شهر بوشهر سکونت دارد و متولد سال 1365  است، در سال 1389 در سفر معنوی حج تمتع و در سال 1391 به عتبات عالیات به عنوان سفیر قرآنی جمهوری اسلامی ایران اعزام شد.



محمد جماله، دارای مدرک لیسانس حقوق و مدرک تخصصی قاریان درجه 3 و مدرسان قرائت قرآن کریم از سوی آقای مقدم، رئیس شورای عالی قرآنی و حسینی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی است که وی در این راه شاگردان قاری و حافظ را تقدیم به جامعه قرآنی کرده است.



وی که در حال حاضر به عنوان مدیر آموزش قرائت در مؤسسه جامعة‌القرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) استان بوشهر مشغول به کار است، بارها در محافل استانی و ملی به مجالس معنوی انس با قرآن جهت تلاوت دعوت می‌شود که در در روز 18 رمضان (پنجم مردادماه) سال جاری، در حسینیه امام خمینی(ره) در محضر آیت‌الله امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی و در جمع فعالان قرآنی کشور به تلاوت یک جزء قرآن پرداخت.



محمد جماله، قاری بین‌المللی، با تأکید بر لزوم رسیدگی مسئولان به برنامه‌های مختلف در عرصه قرآن، باید تلاش کنیم تا فرهنگ‌سازی قرآنی را به طور جمعی و بیشتر در سطح استان داشته باشیم و بیان می‌دارد که حدیثی داریم که در آن بیان شده بعد از خداوند، قرآن بالاترین دارایی انسان است و اگر ما می‌خواهیم مردم و فرهنگ مردم را به سوی قرآن بکشانیم، ضمن برنامه‌ریزی محتوایی و دانش بنیان، باید توجه بیشتری به شرکت کنندگان در مجالس و محافل قرآنی داشته باشیم.

captcha