برگزاری سمینار جغرافیای سیاسی و همگرایی آمریکای لاتین و ایران
کد خبر: 1341141
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱

برگزاری سمینار جغرافیای سیاسی و همگرایی آمریکای لاتین و ایران

گروه بین‌الملل: مرکز مطالعات عالی بین‌المللی با همکاری سفارت جمهوری بولیواری ونزوئلا در ایران، سمینار جغرافیای سیاسی و همگرایی آمریکای لاتین و ایران را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرکز مطالعات عالی بین‌المللی با همکاری سفارت جمهوری بولیواری ونزوئلا در ایران، سمینار جغرافیای سیاسی و همگرایی آمریکای لاتین و ایران را برگزار می‌کند.

دکترعمرخوسه سیدحسن فارینیاس، استاد دانشگاه‌های ونزوئلا، در این سمینار با موضوع «انقلاب‌های مسالمت‌آمیز و حاکمیت»، دکتر فرناندو خوسه تراویه سولوگو، دیگر استاد دانشگاه‌ اهل ونزوئلا با موضوع «ونزوئلا، نفت و دورنمای آن» و خولیان ریواس، کاردار سفارت ونزوئلا در اندونزی و سنگاپور با موضوع «مبارزه بین‌المللی» در این سمینار سخنانی را ایراد خواهند کرد.

همچنین دکتر ابومحمد عسگرخانی، رئیس مرکز مطالعات عالی بین‌المللی دانشگاه تهران، از دیگر سخنرانان این سمینار خواهد بود که با موضوع «زمینه‌های همگرایی ایران و کشورهای عضو CELAC» مطالبی را ایراد خواهد کرد.

این سمینار فردا یک‌شنبه، 24 آذرماه، از ساعت 9 الی 12 در تالار شیخ «مرتضی انصاری» دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

captcha