آئین تجلیل از تلا‌شگران هفته وقف در البرز برگزار شد
کد خبر: 1350444
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶

آئین تجلیل از تلا‌شگران هفته وقف در البرز برگزار شد

خبرنگاران افتخاری/ ابوذر اکبری: آئین تجلیل از تلا‌شگران هفته وقف در استان البرز صبح امروز شنبه، 14 دی‌ماه در کرج برگزار شد.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، این مراسم از ساعت 9 امروز 14 دی‌ماه در محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز همراه با سخنرانی امام‌جمعه کرج، حجت‌الاسلام حسینی همدانی و صحبت‌های عسگری مورودی، معاون فرهنگی، اجتماعی استانداری و کولیوند، نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی با موضوع وقف و ابعاد آن برگزار شد.

در ادامه برگزاری این مراسم، گروه تواشیح نورالساجدین فضای مجلس را منور کرده و سپس، از فعالان عرصه وقف استان طی برنامه‌ای تجلیل شد.

در این برنامه از زندی، ابوی، جواد صدر، محمود فضل‌اللهی، مصطفی امینی و هاشم علی‌محمدی با عنوان خادمان نمونه و حجت‌الاسلام سیدفخرالدین حسینی و عبدالحسین نورورزی و سیدرضوان ساجدی با عنوان هیئت‌امنا و همچنین، معصومه چاووشی به عنوان مربی قرآن نمونه، مهدی بیک‌پور، خادم فرهنگی نمونه، انصاری، متولی نمونه، مهدیه فلاحت‌پیشه، مربی قرآن نمونه و امیرحسین محمدی، مربی نمونه تجلیل شد.

یادآور می‌شود، در ادامه برگزاری این مراسم، یک پیشنهاد از رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان تبدیل امامزادگان ایران به قطب فرهنگی به عنوان سؤال به مسابقه گذاشته شد.

captcha