اعلام نفرات برتر مسابقات انتخابی قرآن دوستی ارتش‌های ایران و عمان
کد خبر: 1369528
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶

اعلام نفرات برتر مسابقات انتخابی قرآن دوستی ارتش‌های ایران و عمان

گروه فعالیت‌های قرآنی: نفرات برتر ششمین دوره مسابقات انتخابی قرآن ارتش‌های ایران و عمان که روز گذشته شنبه، 12 بهمن برگزار شد، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نفرات برتر ششمین دوره مسابقات انتخابی قرآن ارتش‌های ایران و عمان که روز گذشته شنبه، 12 بهمن‌ماه به میزبانی سازمان عقیدتی - سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد، اعلام شد.
بر اساس این گزارش، ششمین دوره مسابقات انتخابی قرآن کریم ارتش‌های ایران و عمان در چهار رشته حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 18 جزء و حفظ کل قرآن کریم برگزار شد که شرکت کنندگان در این رشته‌ها با هم به رقابت پرداختند.
همچنین در رشته حفظ کل قرآن کریم محمدرضا شیبانی از ارتش جمهوری اسلامی ایران، مرتضی محمد‌نژاد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابوالقاسم باقری از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، همچنین در رشته حفظ 18 جزء قرآن کریم محمدامین قربانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عبدالله صمدیان از ارتش جمهوری اسلامی و ابراهیم محمدی از ارتش جمهوری اسلامی ایران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
گزارش ایکنا حاکی است، نفرات برتر رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم را به ترتیب عباس چنینی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، علیرضا زهدی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ابوالفضل محمد‌زاده از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شدند، همچنین در رشته حفظ پنج جزء قرآن کریم علی‌ حسن‌شاهی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رتبه اول، محمد‌هادی ذبیح‌نژاد رتبه دوم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محمد شریفی رتبه سوم از نیروی انتظامی را کسب کردند.

یادآور می‌شود، ششمین دوره مسابقات قرآن ارتش‌های ایران و عمان اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی کشور عمان برگزار می‌شود.

captcha