احداث 56 نمازخانه مستقل در مدارس لرستان
کد خبر: 1377176
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵
اسدی‌پور خبر داد:

احداث 56 نمازخانه مستقل در مدارس لرستان

گروه اجتماعی: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان از احداث 56 نمازخانه مستقل در مدارس استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حسین اسدی‎پور، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان امروز، 30 بهمن از احداث 56 نمازخانه مستقل در مدارس استان خبر داد  و افزود: در حاضر 823 خیر مدرسه‎ساز در استان داریم که 21 هزار مترمربع پروژه در حال ساخت یا مشارکت دارند.
وی با اشاره به اینکه 19 پروژه مشارکتی در قالب 134 کلاس درس در دست اجرا داریم، اضافه کرد: این نمازخانه‎ها هشت هزار و 500 مترمربع زیر بنا دارند و به آموزش و پرورش استان تحویل داده شده البته این نمازخانه‎ها غیر از نمازخانه‎هایی بوده که در داخل مدارس استان ساخته شده است.
اسدی‌پور قیمت تمام شده هر کلاس درس در کشور را 646 میلیون ریال برشمرد و گفت: این درحالی‌ است که قیمت تمام‎شده هر کلاس درس در استان، 596 میلیون ریال بوده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان متوسط قیمت تمام شده هر مترمربع فضای آموزشی را 477 میلیون ریال در کشور اعلام کرد و یادآور شد: میزان این قیمت در لرستان 471 میلیون ریال بوده است.
اسدی‌پور در پایان با بیان اینکه باور عمومی و عزم ملی در صنعتی‎سازی و ساخت‎وسازها ضروری است، اظهار کرد: نیاز است که از ظرفیت مراکز آموزش عالی در پروژه‎ها استفاده کنیم و یا از محل اعتبارات یک درصد پژوهش آنها بهره ببریم.

captcha