همایش سبک زندگی اسلامی در شهرکرد برگزار شد
کد خبر: 1382771
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸

همایش سبک زندگی اسلامی در شهرکرد برگزار شد

گروه اندیشه: همایش سبک زندگی اسلامی از دیدگاه آیات و روایات، روان‌شناختی، جامعه‌شناختی و تربیتی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام حیدری، مدیر مطالعات و پژوهش‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: 50 مقاله با موضوع سبک زندگی اسلامی از دیدگاه امام صادق(ع)، امام محمد باقر(ع)، امام رضا(ع) و همچنین از دیدگاه امام خمینی(ره)، سبک زندگی اسلامی در بیان مقام معظم رهبری، جایگاه قرآن و روایات ائمه معصوم(ع) و سبک زندگی اسلامی، سبک زندگی اسلامی در روابط اجتماعی، گرایش به تجملات، سبک زندگی در تکامل رفتارهای دانشجویی و اساتید، سبک زندگی اسلامی وجدان کاری، فرهنگ کار جمعی، اخلاق حرفه‌ای و سبک زندگی خانواده به دبیرخانه این همایش ارسال شد.

وی با اشاره به پذیرفته شدن 10 مقاله برتر، افزود: بیشتر افراد شرکت‌کننده در رقابت مقالات این همایش از حوزه‌های علوم غیرانسانی هستند. این مهم بیانگر این است که سبک زندگی اسلامی تبدیل به یک دغدغه عمومی و همگانی شده است.

حجت‌الاسلام حیدری به تشریح اهداف همایش سبک زنگی اسلامی پرداخت و پیشروی زندگی‌های امروزی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بر اساس سبک دینی ـ اسلامی را مهم‌ترین هدف این همایش عنوان کرد.

به گزارش ایکنا، همایش سبک زندگی اسلامی از دیدگاه آیات و روایات، روان‌شناختی، جامعه‌شناختی و تربیتی ویژه دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی چهارمحال و بختیاری با همکاری معاونت فرهنگی، معاونت پژوهشی و شورای فرهنگی دانشکده فنی و مهندسی و با حضور 150 نفر از استادان و دانشجویان در تالار ابن سینای دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

captcha