رعایت حرمت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در سال نو
کد خبر: 1385593
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۲
رئیس تبلیغات اسلامی اسلامشهر تأکید کرد:

رعایت حرمت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در سال نو

خبرنگاران افتخاری/ ساسان حق‌شناس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر گفت: ملت مسلمان ایران با عشق وارادت به اهل بیت(ع)رعایت احترام خاص ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)را در روزهای آغازین سال جدید به جا خواهند آورد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام علی کنگرلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر در حاشیه مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقات پله‌های آسمانی در سالن شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: در جلسات هماهنگی با هیئت‌های مذهبی و ذاکران اهل‌‌ بیت(ع) در شهرستان اسلامشهر بر این نکته مهم تأکید شد.

وی افزود: به دلیل تقارن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با ایام تعطیلات سال جدید وبا توجه به برگزاری آئین نوروزی انتظار می‌رود ملت ولایی و مکتبی ما حرمت ایام شهادت را گرامی بدارند.

کنگرلو در بخش دیگری از سخنان خود افزود: از سنت‌های خوب مردم ما در آستانه سال جدید و به ویژه مراسم تحویل سال، حضور در اماکن مقدسه مذهبی و حرم امامان معصوم(ع) است، که امسال با توجه به ایام فاطمیه(س) این حضور پر شورتر خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر، در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نیز با اعزام روحانیون و مداحان اهل‌ بیت(ع) تلاش می‌کند، جلسات عزاداری و سوگواری با شکوه خاص در شهرستان اسلامشهر برگزار شود.

captcha