بهره‌مندی 189 نفر از نمازخانه‌های بین راهی اشنویه
کد خبر: 1389491
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶

بهره‌مندی 189 نفر از نمازخانه‌های بین راهی اشنویه

گروه اجتماعی: رئیس جمعیت هلال‌احمر اشنویه گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تا کنون 189 نفر از مسافران نوروزی از نمازخانه‌های بین راهی اشنویه در بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، فخرالدین امامعلی رئیس جمعیت هلال‌احمر اشنویه امروز چهارشنبه 6 فروردین در بازدید خبرنگاران از طرح‌های امداد نوروزی استان اظهار کرد: از ابتدای آغاز طرح‌های امداد نوروزی تا کنون تعداد 189 نفر از خدمات نمازخانه‌های بین راهی این شهرستان استفاده کردند.
وی با بیان اینکه طرح‌های نوروزی امداد و نجات هلال‌احمر از 26 اسفندماه شروع‌شده و تا 17 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: طرح‌های نوروزی امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر چند سالی است که در سه محور طرح ملی فرشتگان رحمت، امداد و نجات و طرح نوروزی اسکان مسافران و گردشگران نوروزی برگزار می‌شود.
این مقام مسئول با اشاره به استقرار یک پایگاه ثابت و دو پایگاه سیار امداد و نجات اضافه کرد: ظرفیت‌های مساجد، مدارس و مجتمع‌های شبانه‌روزی برای اسکان مسافران نوروزی مهیا شده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر اشنویه در پایان با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز طرح‌های نوروزی 283 نفر از خدمات پایگاه‌های سلامت استفاده کردند، اظهار کرد: دو هزار و 352 نفر از مسافران نوروزی در پایگاه‌های امداد و نجات این شهرستان راهنمایی شدند و 50 بسته نیز در قالب طرح ملی فرشتگان رحمت در بین نیازمندان توزیع شده است.

captcha