مراسم شام غریبان حضرت فاطمه‌(س) در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
کد خبر: 1390568
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹

مراسم شام غریبان حضرت فاطمه‌(س) در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

گروه اجتماعی: مراسم عزاداری و سوگواری شام غریبان حضرت فاطمه زهرا(س) 14 فروردین در 31 بقعه متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

رامین چرومی، مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ‌خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه مراسم عزاداری و سوگواری شام غریبان حضرت فاطمه زهرا(س) 14 فروردین در 31 بقعه متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: دلدادگان سلاله نبوت و مادر امامت در این مراسم با روشن کردن شمع به یاد شهادت غریبانه و مظلومانه دختر نبی مکرم اسلام(ص) اشک ماتم ریختند.

وی افزود: بقاع متبرکه بی بی حکیمه خاتون(س) ، کاکامبارک(ع)، امامزاده جعفر(ع) در گچساران، شاه مختار(ع)، امامزاده عبدالله(ع) در یاسوج، بی بی رشیده خاتون(س) در چرام و امامزاده آقامیر(ع) در دهدشت شامگاه پنجشنبه حکایت از خالصانه‌ترین لحظات ناب عشق‌ورزی و ارادت به خاندان امامت و ولایت بودند.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بیان گوشه‌ای از شخصیت حضرت فاطمه زهرا‌(س) و توصیفات پیامبر گرامی اسلام‌(ص) درباره ویژگی‌های اخلاقی او از سوی مبلغان دینی اوج این دلبستگی‌ها را به نمایش گذاشت.

captcha