ارزیابی املاک موقوفات فارس تا پایان خرداد بر مبنای سال 92
کد خبر: 1402552
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
معاون اوقاف فارس خبر داد:

ارزیابی املاک موقوفات فارس تا پایان خرداد بر مبنای سال 92

گروه اجتماعی: مستأجران موقوفات فارس که تا 31 خرداد سال جاری جهت نقل و انتقال، تمدید و تنظیم قرارداد به ادارات اوقاف مراجعه کنند،ارزیابی‌های املاک آن‌ها بر مبنای سال 92 محاسبه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، الیاس رضایی، معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 13 اردیبهشت در جمع خبرنگاران از فرصت استثنایی برای مستأجران املاک موقوفات فارس به خصوص مستأجرین موقوفات شیراز خبر داد.
وی افزود: مستأجرانی که تا 31 خردادماه 1393 جهت نقل و انتقال، تمدید و تنظیم قرارداد به ادارات اوقاف استان مراجعه کنند کارشناسی‌ها و ارزیابی‌های املاک آن‌ها بر مبنای سال 92 محاسبه می‌شود و مستأجران می‌توانند از مزایای این طرح استفاده کنند.
معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار کرد: پس از پایان این طرح، از اول تیرماه ارزیابی املاک موقوفه بر مبنای قیمت جدید محاسبه خواهد شد
وی در پایان گفت: با تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در مجموعه‌های اجارات موقوفات استان، اوقاف فارس در سال 92 با تنظیم 22 هزار و 200 سند اجاره، جزء سه استان ممتاز در بخش تنظیم و تجدید اسناد اجاره موقوفات قرار گرفت.

captcha