هنرمندان روحیه مقاومت و پایداری را به نسل‌های آینده منتقل کنند
کد خبر: 1409464
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰

هنرمندان روحیه مقاومت و پایداری را به نسل‌های آینده منتقل کنند

گروه اجتماعی: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب از همه هنرمندان خواست با استفاده از هنر و خلق آثار خود ارزش‌های دفاع مقدس و روحیه مقاومت و پایداری را به نسل‌های آینده منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) ازهرمزگان، رضا اوژند، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب امروز چهارشنبه، 31 اردیبهشت در نشست هماهنگی بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر گفت: آزادسازی خرمشهر در دفاع مقدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا خرمشهر بعد از ۱۹ماه مقاومت و پایداری مردم و رزمندگان ایران اسلامی از اشغال نیروهای بعثی عراق آزاد شد.

وی سوم خرداد را یکی از بارزترین جلوه‌های پیروزی الهی و یکی از زیباترین روزهای انقلاب اسلامی ایران یاد کرد و گفت: رزمندگان اسلام با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های خود در جبهه‌های حق علیه باطل در برابر ائتلاف نانوشته جهانی با اتکا بر خدا و روحیه ایثار و شهادت قدرت پوشالی دشمنان را در هم کوبیدند و استقلال و آزادی کشور را با شایستگی تمام حفظ کردند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب افزود: فتح خرمشهر، موجب برانگیختگی احساسات و عواطف پاک ملت ایران شد و هم‌دلی و وحدت را میان اقشار ملت پدید آورد.

اوژند از همه هنرمندان شهرستان میناب خواست با استفاده از هنر و خلق آثار خود ارزش‌های دفاع مقدس و روحیه مقاومت و پایداری را به نسل های آینده منتقل کنند.

یادآوری می‌شود که جشن باشکوهی در سالروز آزادسازی خرمشهر در شامگاه دوم خرداد سال جاری در شهرستان میناب با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجرای برنامه‌های متنوع توسط هنرمندان برگزار می‌شود.

captcha