شعبه جدید مکتب‌القرآن ثارالله(ع) شهر لپویی افتتاح شد
کد خبر: 1413249
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷

شعبه جدید مکتب‌القرآن ثارالله(ع) شهر لپویی افتتاح شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: همزمان با فرا‌رسیدن میلاد اباعبدالله‌الحسین(ع) شعبه جدید مؤسسه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) در شهر لپویی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام منصور برزگر، مدیر مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) امروز، 11 خرداد در جمع خبرنگاران گفت: به‌مناسبت فرارسیدن امام حسین(ع) شعبه قرآنی شهر لپویی امروز قبل از اقامه نماز ظهر و عصر با حضور مردم و فعالان قرآنی این شهر، امام جمعه و سایر مسئولان شهری  در مصلای نماز جمعه لپویی افتتاح و به‌صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.
عضو بنیاد بین‌المللی حفظ قرآن کریم افزود: هدف از افتتاح شعب جدید در شهرها و روستاهای مختلف توجه به اعلام نیاز مردم و تبلیغ و آموزش قرآن کریم است که در این راستا مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) با همکاری مردم متدین ولایتمدار و کمک‌های خیران اقدام به راه‌اندازی کلاس‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن کریم ویژه تمامی مقاطع سنی کرده است.
حجت‌الاسلام برزگر اظهار کرد: اینکه یک شعبه قرآنی در جایی راه‌اندازی می‌شود، مقدمه ترویج فرهنگ غنی قرآنی است و گام اول کار است و مردم قرآن‌دوست و علاقه‌مند به قرآن باید خود و فرزندان خود را در این امر الهی سهیم کنند و این چراغ افروخته شده را همچنان روشن نگه دارند تا فرهنگ غنی قرآن کریم در جامعه نهادینه شود.
دبیر منطقه جنوب اتحادیه تشکل‌های قرآن وعترت کشور گفت: به یاری، با حمایت امام جمعه، شهرداری و شورای شهر لپویی کلاس‌های مختلف آموزش عمومی و تخصصی قرآن کریم در این شهر برگزار می‌شود و حافظان و قاریان بسیاری تربیت و تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی  می‌شود.
وی درپایان خاطرنشان کرد: مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) با بیش از 360 شعبه در سراسرکشور یکی از بزرگترین مراکز آموزش‌های عمومی و تخصصی قرآن کریم و عترت است که علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از دوره‌های عمومی و تخصصی و سایر برنامه قرآنی و فرهنگی با شماره تلفن‌های 07116270348 و07116270366 تماس گرفته و یا به دفتر مرکزی مؤسسه واقع در شیراز، خیابان قصردشت، خیابان حضرت ولی عصر(عج) مراجعه کنند.

captcha