بی‌توجهی به مسائل فرهنگی؛ آسیبی که دانشگاه‌ها را تهدید می‌کند
کد خبر: 1423494
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴

بی‌توجهی به مسائل فرهنگی؛ آسیبی که دانشگاه‌ها را تهدید می‌کند

گروه اجتماعی: فرماندار نهبندان با تأکید بر توجه به اهمیت مسائل فرهنگی در کشور گفت: بی‌توجهی به مسائل فرهنگی آسیبی است که جوانان و دانشگاه‌ها را تهدید می‌کند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، محمدمهدی عظیمی، فرماندار نهبندان روز گذشته، هفتم تیر در نشست ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی این شهرستان گفت: برگزاری اردوهای جهادی یک حرکت ارزشمند، خداپسندانه و ماندگار در راستای خدمت‌رسانی بی‌منت به محرومان است.



وی افزود: در اردوهای جهادی، قشر گسترده‌ای از جوانان با تعالیم و آموزه‌های دینی پرورش یافته و به فعالیت در راه خدا میان محرومان جامعه تشویق می‌شوند؛ لذا دانشجویان به‌عنوان مدیران آینده کشور در اردوهای جهادی، با محرومیت روستاهای کشور، مشکلات مردم، وضعیت کشاورزان، دامداران و مسائل وکمبودهای مدیریتی موجود آشنا شده که این موضوع یک اقدام مثبت در کادرسازی برای آینده محسوب می‌شود.



فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه مدیران باید تحول‌ساز باشند، ادامه داد: نتیجه این‌گونه جلسات باید ایجاد تحول در درون دستگاه‌های اجرایی باشد و با توجه به اوضاع اقتصادی در کشور دیگر زمان آزمون و خطا نیست.



عظیمی با توجه به اجرایی کردن سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری درباره عملیاتی‌کردن اقتصاد مقاومتی بیان کرد: با مدیریت صحیح و نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی، کشاورزی و با تغییر و اصلاح الگوی مصرف و استفاده درست و بهینه از امکانات و تجهیزات موجود در راستای ارائه خدمت بی‌منت به مردم گام اساسی در راستای محقق شدن منویات معظم له است؛ لذا باید با روحیه جهادی و ترویج وگسترش فرهنگ بسیجی با اخلاص و تفکر هشت سال دفاع مقدس برای سازندگی کشور و مقابله با تحریم‌ها و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی گام برداشت.

captcha