اجتناب از غافلگیری و رصد دائمی دشمن؛ وظیفه همگانی
کد خبر: 1423988
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
فرمانده سپاه عاشورا تأکید کرد:

اجتناب از غافلگیری و رصد دائمی دشمن؛ وظیفه همگانی

گروه اجتماعی: کریمیان خطاب به بسیجیان و همه مردم، رصد دائمی دشمن را مهم ارزیابی کرده و این امر را برای اجتناب از غافل‌گیری و مقدمه عمل به‎هنگام و پایش ضروری برشمرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، غلام‏‌عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا روز گذشته، 8 تیر در مراسم معرفی فرمانده جدید ناحیه غدیر تبریز، با ضروری خواندن ارتباط مستقیم و مستمر بسیجیان با فرماندهان، آن را لازمه پویایی و پایندگی سپاه و بسیج دانست.
وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که «به من خدمتگزار بگویید بهتر از این است که رهبر بگویید» افزود: ما باید همیشه به‌عنوان خادم مردم ارتباط صمیمی و تنگاتنگی با آنها داشته باشیم.
وی با بیان اینکه سپاه از آغاز تا امروز در مسیر پیشرفت و تحول گام برداشته، اظهار کرد: حضور پاسداران در سپاه، در همه زمان‎ها به‌خصوص دوران دفاع مقدس با هدف و نیت شهادت بوده و شریف‌ترین و پاک‌ترین جوانان این کشور در سپاه مشغول به خدمت هستند.
کریمیان با تأکید بر اینکه شهید و شهادت از جایگاه والایی در فرهنگ دینی و انقلابی ما برخوردار است، افزود: هر زمان که فضای شهرها با عطر شهیدان آکنده می‌شود، همراه با برکت و عنایت است.
وی خطاب به بسیجیان و همه مردم، رصد دائمی دشمن را مهم ارزیابی کرده و این امر را برای اجتناب از غافل‌گیری و مقدمه عمل به‎هنگام و پایش ضروری برشمرد.
در این مراسم الیاس گل‌محمدزاده به‌عنوان فرمانده جدید ناحیه غدیر تبریز معرفی و از زحمات عباس‌قلی احمدزاده، فرمانده پیشین این ناحیه قدردانی شد.

captcha