حضرت خدیجه(س)؛ مصداق بارز جهاد با مال و مشاوری امین
کد خبر: 1427473
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
مدیرکل تبلیغات کردستان بیان کرد:

حضرت خدیجه(س)؛ مصداق بارز جهاد با مال و مشاوری امین

گروه اجتماعی: حضرت خدیجه(س) شخصیتی است که تمام زندگی خویش را وقف اسلام و ترویج آموزه‌های نورانی قرآن کرد و در روزگار تنهایی پیامبر و غربت اسلام به‌مانند مشاوری امین، با جهاد مالی و مبانی به یاری دین خدا شتافت در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود صفی‌یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، گفت: حضرت خدیجه(س) شخصیتی است که تمام زندگی خویش را وقف اسلام و ترویج آموزه‌های نورانی قرآن کرد و در روزگار تنهایی پیامبر و غربت اسلام با جهاد مالی و مبانی به یاری دین خدا شتافت در این راه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نشد.

وی  با اشاره به سخت‌هایی  که حضرت خدیجه در راه ترویج آموزه‌های دینی کشید، افزود: سرزنش و ملامت قریش و دشمنان اسلام کوچک‌ترین خللی در اراده پولادین و ایمان راسخ ایشان وارد نکرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: حضرت خدیجه(س) از سویی همسری فداکار، از سویی مشاوری امین، از سوی دیگر سربازی جان برکف و از سوی دیگر انیس و مونس پیامبر اعظم(ص) بود و فرزند پاک و پربرکت چون حضرت فاطمه زهرای مرضیه(س) را در دامن پرمهرش تربیت کرد و به جهان هدیه داد.

حضرت خدیجه(س)شایسته‌ترین زن، بهترین همسر و دوست داشتنی‌ترین مادر بود
وی عنوان کرد: ایشان شایسته‌ترین زن، بهترین همسر و دوست داشتنی‌ترین مادری است که دنیا برخود دیده و جهان اسلام به خود می‌بالد که چنین شخصیتی را به‌عنوان الگو و اسوه خود قرار داده و از او درس ایمان، ایثار، فداکاری، جهاد، مدیریت و سبک زندگی اسلامی فرا بگیرد.

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری عنوان کرد: بانوان و دختران مسلمان جهان به‌ویژه ایران اسلامی باید با تأسی به حضرت خدیجه(س)، ولایتمداری و دفاع همه جانبه از اسلام و قرآن را مدنظر قرار داده و خدیجه‌وار در خط مقدم مبارزه با کفر، نفاق و فساد که امروز در جبهه استکبار جهانی و ایادی مزدوران آنان و دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن حضوری مستمر و مؤثر داشته و در خط مستقیم و هدایتگرانه آن بزرگوار حرکت کنند.

captcha