تحولات منطقه موجب غفلت مسلمانان از آرمان فلسطین نشود
کد خبر: 1433125
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
رئیس عقیدتی ارتش جمهوری اسلامی تأکید کرد:

تحولات منطقه موجب غفلت مسلمانان از آرمان فلسطین نشود

گروه سیاسی: حجت‌الاسلام آل‌هاشم با تأکید بر وحدت مسلمانان در مسئله محو و نابودی اسرائیل جنایتکار، گفت: تحولات اخیر منطقه نباید موجب غفلت مسلمانان از آرمان آزادی‌طلبانه فلسطین شود.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم، رئیس عقیدتی سیاسی ارتش

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم، رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی امروز، 3 مرداد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه اظهار کرد: اسرائیل غاصب از این‌گونه اقدامات وحشیانه به دنبال سه هدف عمده نابودی زیرساخت‌های مقاومت، تقویت گروه‌های تکفیری و ایجاد اختلاف بین گروه‌های فلسطینی است.
وی با بیان اینکه روز قدس یادگاری گران‌بها از امام خمینی(ره) است، برگزاری مراسم راهپیمایی و اعلام انزجار از اسرائیل جنایت‎کار را عاملی مهم در حفظ آرمان‌های ملت فلسطین و شکست توطئه‎های استکبار در منطقه دانست و تأکید کرد: تحولات اخیر منطقه نباید موجب غفلت مسلمانان از آرمان آزادی‌طلبانه فلسطین شود.

 

فلسطین؛ نمادی از درگیری جبهه کفر و استکبار با اسلام

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: مسئله فلسطین تنها به اشغال بخشی از این سرزمین مربوط نمی‌شود، بلکه نمادی از درگیری جبهه کفر و استکبار با اسلام است.
وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و در رأس آن آمریکا و اسرائیل خون‎خوار به هر نحوی سعی در ضربه زدن به اسلام دارند، خاطرنشان کرد: آنان با طرح و راه‌اندازی درگیری‌های عراق توسط گروه تروریستی داعش سعی در انحراف فکری مسلمانان و معرفی جنگ شیعه و سنی دارند که این امر بصیرت و روشنگری هرچه بیشتر مسلمانان را می‌طلبد.
حجت‎الاسلام آل‎هاشم با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه «ما این گروهک‌های فریب‌خورده را دشمن اصلی نمی‎دانیم، بلکه دشمن اصلی کسانی هستند که از این گروهک‌ها درجهت ضربه زدن به جهان اسلام و غالب کردن رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند»، افزود: امروز آمریکا، جهان غرب و کشورهای عربی با حمایت همه جانبه و میلیاردی از این رژیم صهیونیستی درصدد به قدرت رساندن آن هستند اما به یاری خداوند این رژیم از درون با مشکلات عدیده‌ای مواجه است که خود در باتلاق اشتباهاتش غرق شده و روبه انفعال خواهد گذاشت.
وی ضمن محکوم کردن حملات اخیر رژیم اسرائیل در زخمی و شهادت صدها تن از مردم بی‎دفاع غزه، گفت: بر تمامی مسلمانان واجب است با حفظ اتحاد و تلاش در راستای آگاهی و استکبارستیزی به مقابله با این رژیم منحوس و جعلی که همچون غده‎ای سرطانی رشد کرده است، برخاسته و برای نابودی آن یکدل و همراه شوند.

captcha