نفرات برتر مسابقات قرآن شرکت مخابرات اصفهان معرفی شدند
کد خبر: 1439662
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

نفرات برتر مسابقات قرآن شرکت مخابرات اصفهان معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: نفرات برتر شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت مخابرات استان اصفهان و خانواده آن‌ها طی مراسمی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم شرکت مخابرات استان اصفهان و خانواده آن‌ها که به‌‌مناسبت ماه رمضان برگزار شد، بیش از 700 نفر از کامندان به همراه خانواده‌هایشان شرکت کردند.

این دوره از مسابقات شامل بخش حفظ نماز، پیام قرآنی، حفظ نماز و آیةالکرسی ویژه خردسالان و همچنین رشته‌های روخوانی، قرائت، ترتیل، مفاهیم و حفظ قرآن در سه گروه بانوان، آقایان و راهنمایی و متوسطه بود و در پایان نفرات برگزیده هر رده سنی تجلیل شدند.

در بخش قرائت ویژه آقایان بزرگسال به ترتیب محمد امامی، محمدعلی جمشیدی، رضا گرک یراقی و در بخش قرائت ویژه بانوان بزرگسال به ترتیب مرضیه شعبان‌زاده، رویا نوری و فاطمه اصلانی به‌عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

همچنین در بخش روخوانی ویژه آقایان بزرگسال به ترتیب آقایان محمدرضا نوری، امیر قنبری، محمدرضا صنعتی و در بخش روخوانی ویژه بانوان بزرگسال صدیقِه خاکیار، زهرا سلیمی و منیره محمدی عنوان نفرات اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته «حفظ نماز» ویژه پیش‌دبستانی دختران به ترتیب فاطمه فاتحی از اصفهان، فاطمه دهقانی از آران و بیدگل و نیما نادعلی از نایین عنوان نفرات اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته مفاهیم سوره واقعه به ترتیب هاجر پیمانی، طیبه تقوا خوانساری و رضوان محمدی عنوان نفرات اول تا سوم را کسب کردند.

captcha