تأمین ۲۸ هزار متر مربع فرش برای نمازخانه‌های مدارس فارس
کد خبر: 1443003
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵

تأمین ۲۸ هزار متر مربع فرش برای نمازخانه‌های مدارس فارس

گروه اجتماعی: دبیر اقامه نماز اداره‌کل نوسازی مدارس فارس از تأمین ۲۸ هزار متر مربع فرش سجاده‌ای برای نمازخانه‌های مدارس این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، تاجداران، دبیر اقامه نماز اداره‌کل نوسازی مدارس فارس امروز، سوم شهریور در نشست کارگروه مشورتی فرهنگی ستاد اقامه نماز فارس که در بوستان خانواده شیراز برگزار شد، با بیان اینکه تجهیزات نمازخانه‌های مدارس فارس عمدتاً انجام شده است، گفت: بالغ بر 28 هزار متر مربع فرش سجاده‌ای برای نمازخانه‌های مدارس این استان فراهم شده است.
وی افزود: هر کدام از مدارسی که نمازخانه در آن احداث می‌شود، تجهیزات آن به جز مهر، سجاده، جالباسی و غیره، اصل آن فرش سجاده‌ای است که اداره نوسازی مدارس این کار را انجام می‌دهد.
تاجداران عنوان کرد: تمام مدارسی که به تازگی احداث می‌شود، نمازخانه‌های آنان تجهیز شده و به سازمان آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود. به جز مدارس خیرساز که زمین آنها را خیران اهدا می‌کنند، عمدتاً زمین‌هایی که برای احداث نمازخانه تحویل سازمان نوسازی مدارس می‌شود، از سوی آموزش و پرورش اختصاص داده می‌شود که این مسئله نیز استانداردهای خاص خود را دارد.
دبیر اقامه نماز اداره‌کل نوسازی مدارس فارس گفت: بحث ظرفیت نمازخانه‌های مدارس با توجه به محدودیت‌های مدارس کم یا زیاد می‌شود که ممکن است متناسب با تعداد دانش‌آموزان نباشد.

captcha