تجلیل از صداپیشگان فیلم «محمد رسول‌الله» در خانه هنرمندان
کد خبر: 1443670
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

تجلیل از صداپیشگان فیلم «محمد رسول‌الله» در خانه هنرمندان

گروه هنر: برنامه ویژه سینماتک خانه هنرمندان ایران به مناسبت سی و پنجمین سال دوبله فیلم تاریخی «محمد رسول‌الله» اختصاص به تجلیل از 23 پیش‌کسوت گویندگی این فیلم دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، شصت و یکمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران که فردا پنجشنبه 6 شهریور ساعت 17  برگزار می‌شود، به تجلیل از دوبلورهای فیلم «محمد رسول‌الله» به کارگردانی مصطفی عقاد اختصاص دارد.
در این مراسم از 23  پیشکسوت گویندگی که در این فیلم تاریخی به جای شخصیت‌های آن صحبت کرده‌اند، از جمله منوچهر اسماعیلی، ناصر طهماسب، احمد رسول‌زاده، نصرالله مدقالچی، رفعت هاشم‌پور، جلال مقامی، آرشاک قوکاسیان، ناصر ممدوح، شهروز ملک‌آرایی، محمدعلی دیباج، بهرام زند، ایرج رضایی، جواد پزشکیان، ظفر گرایی، غلامعلی افشاریه، مهدی آرین‌نژاد، تورج مهرزادیان، محمود فاطمی، سعید مظفری، ولی‌الله مومنی و سیامک اطلسی، قدردانی می‌شود.
همچنین در حاشیه این مراسم که حمید مجتهدی، مدیر پروژه دوبله فیلم سینمایی «محمدرسول‌الله» و حسین شایگان، مترجم این فیلم در آن حضور دارند، فیلم «راز شطرنج» به کارگردانی نیروان غنی‌پور که برخی از این گویندگان در آن  نیز صحبت کرده‌اند، به نمایش درخواهد آمد.

captcha