سلسله نشست‌‌های «دین، نشاط و زندگی» در حرم رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 1450623
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
با موضوع شادی و نشاط در اسلام؛

سلسله نشست‌‌های «دین، نشاط و زندگی» در حرم رضوی برگزار می‌شود

گروه اندیشه: یازدهمین دوره سلسله نشست‌‌های تخصصی دین، نشاط و زندگی با سخنرانی حجت‌الاسلام علی سرلک، مدرس حوزه و دانشگاه درباره موضوع شادی و نشاط در اسلام از ۲۲ الی ۲۸ شهریورماه در حرم امام هشتم(ع) برگزار می‌‌شود.

جواد هاشمی، رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: یازدهمین دوره سلسله نشست‌‌های تخصصی دین، نشاط و زندگی در هفته جاری با موضوع شادی و نشاط در اسلام با ایراد سخنرانی حجت‌الاسلام علی سرلک، مدرس حوزه و دانشگاه همه روزه ساعت 17:30 در حرم امام هشتم(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: این سلسله نشست‌ها به منظور آشنایی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی با شادی و نشاط در اسلام از شنبه، 22 شهریورماه در صحن جمهوری اسلامی حرم رضوی آغاز شده و تا جمعه، 28 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بیان کرد: معنای نشاط و آرامش، شادی و نشاط دنیوی و اخروی، عوامل مادی و معنوی شادی و نشاط به ترتیب از جمله موضوعاتی بودند که 22 الی 24 شهریورماه به آن‌ها پرداخته شد.

هاشمی ادامه داد: موضوعات شادی و نشاط در سیره اهل بیت(ع)، ورزش و شادی و نشاط، هنر و شادی و نشاط، مسافرت و شادی و نشاط نیز 25 الی 28 شهریورماه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی در پایان یادآور شد: این اداره، همه ساله ایام تابستان به‌ منظور هدفمندکردن زندگی و فراگیری آموزه‌‌ها و تعالیم دینی، نشست‌‌های «دین، نشاط، زندگی» را روزانه ساعت 17:30 در صحن جمهوری اسلامی برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برگزار می‌‌کند تا علاقه‌مندان بهره‌‌های معنوی و دینی بیشتری را از این جلسات کسب فیض کنند.

captcha