برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در مصلای الغدیر خرم‌آباد
کد خبر: 1451541
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶

برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در مصلای الغدیر خرم‌آباد

گروه هنر: نمایشگاه هفته دفاع مقدس از سوی لشگر ۸۴ پیاده لرستان هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در مصلای الغدیر خرم‌آباد برپا می‎شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، به نقل از روابط عمومی لشگر 84 پیاده لرستان، امیر جلیلیان، جانشین قرارگاه عملیاتی لشگر 84 استان لرستان از برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در خرم‌آباد خبر داد و گفت: این نمایشگاه قرار است به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مصلای الغدیر شهر خرم‌آباد برپا شود.

وی اضافه کرد: امسال میزبان برنامه‌های هفته دفاع مقدس ارتش است که در این راستا برنامه‌های مختلفی برای این هفته از سوی لشگر 84 استان لرستان پیش‌بینی شده است.

جلیلیان همچنین برگزاری مراسم رژه با حضور نیروهای مسلح سپاه، ارتش و نیروی انتظامی را از دیگر برنامه‌های مدنظربه‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد و گفت: دیدار کارکنان نیروهای مسلح لرستان با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، غبارروبی گلزار شهدا با حضور نیروهای مسلح از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

جلیلیان حضور نیروهای مسلح در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌های فرماندهان ارتش را یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان برشمرد و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در سطح نیروهای مسلح نیز یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

وی برگزاری مراسم انس با قرآن، خاطره‌گویی و صبحگاه مشترک نیروهای مسلح را نیز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان برشمرد.

captcha