مراسم آغاز سال تحصیلی در جوار مزار شهدای گمنام اهر برگزار شد
کد خبر: 1453230
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷

مراسم آغاز سال تحصیلی در جوار مزار شهدای گمنام اهر برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ/ احمد داداشیان: مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مسئولان، دانشگاهیان و بسیجیان در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، نادر اسدی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در این مراسم ضمن خیرمقدم گویی، گزارشی از برگزاری مراسم فرهنگی برگزار شده در جوار مزار شهدای گمنام ارائه کرد.

وی با اشاره به تدفین دو شهید گمنام نوجوان در مزار شهدای این دانشگاه، گفت: این دو شهید در سن 17 و 19 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند که تدفین آنها در این دانشگاه از نظر فرهنگی تأثیر شگرفی در بین دانشجویان داشته به نحوی که از زمان دفن این عزیزان در محوطه مسجد بلال دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، محوریت کلیه برنامه‌های فرهنگی این واحد دانشگاهی بر مزار شهدای گمنام قرار گرفته است که به برکت حضور این عزیزان شاهد رشد روزافزون این برنامه‌ها بوده‌ایم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با اشاره به رئوس برنامه‌های فرهنگی بر محوریت این شهدای گران‌قدر از سال 92 تا کنون، اظهار کرد: مراسم باشکوه استقبال از شهدای گمنام در تاریخ 24 فروردین‌ماه 92 به طول پنج کیلومتر، برگزاری باشکوه مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در تاریخ 26 فروردین‌ماه 92، برگزاری مسابقه عکاسی از مراسم تشییع و تدفین شهدا با شرکت هنرمندان منطقه، ادای احترام و فاتحه دسته‌جمعی دانشجویان پس از پایان کلاس‌های دروس گروه معارف اسلامی به همراه اساتید مربوطه از روز تدفین تا اربعین، برگزاری مراسم اربعین شهدای گمنام، مراسم دائمی صبحگاهی تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای گمنام روز شنبه هر هفته و ... از برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه به‌شمار می‌رود.

captcha