همایش «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» برگزار می‌شود
کد خبر: 1458250
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

همایش «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» برگزار می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ/ احمد داداشیان: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از برگزاری همایش «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، نادر اسدی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار امسال با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و در جهت پرداخت علمی به این موضوع، همایش یک روزه با همین عنوان در واحد اهر برگزار خواهد شد.
رئیس واحد اهر گفت: این همایش در روز 27 آذرماه در این دانشگاه برگزار می‌شود و در همین راستا از کلیه علاقه‌مندان، به‌خصوص دانشگاهیان انتظار می‌رود به نحو شایسته در این همایش شرکت کنند.
وی افزود: هر چند این همایش به شیوه علمی و پژوهشی برگزار خواهد شد ولی دانشگاه از مقالات کاربردی و دارای قابلیت اجرا استقبال می‌کند.
اسدی درباره مقالات برگزیده در همایش گفت: مقالات پس از امتیازبندی و انتخاب توسط هیئت داوران، در این همایش یک‌روزه ارائه شده و کلیه مقالات منتخب در قالب کتابچه مجموعه مقالات چاپ و تکثیر می‌شود.
وی در پایان گفت: کلیه مراحل این همایش از قبیل ثبت نام، ارسال مقالات، داوری، اعلام نتایج و اخبار مربوطه از طریق وب‌سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به نشانی: www.iau-ahar.ac.ir انجام می‌پذیرد.

captcha