تأسيس مجمع اساتيد و قاريان قرآن در تكاب
کد خبر: 2276433
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۵:۱۶

تأسيس مجمع اساتيد و قاريان قرآن در تكاب

مجمع اساتيد و قاريان قرآن با هدف تقويت و ارتقای سطح كمی وكيفی فعاليت‌های قرآنی شهر تكاب، استعداديابی و حاكم كردن فضای قرآنی در اين شهر تأسيس می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، به همت اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان تكاب و اساتيد و پيشكسوتان قرآنی اين شهرستان، مجمع اساتيد و قاريان قرآن با هدف تقويت و ارتقای سطح كمّی و كيفی فعاليت‌های قرآنی شهر، استعداديابی و حاكم كردن فضای قرآنی در شهر تشكيل می‌شود.
در جلسه‌ای كه 29 بهمن‌ماه، به همين منظور برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمين برادری، رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان تكاب، گفت: در راه اعتلای فرهنگ قرآنی بايد بكوشيم و گام مثبتی در زمينه‌های مختلف قرآنی برداريم، فضای شهر را به فضای قرآنی تبديل كنيم و فعاليت‌های قرآنی شهر را گسترش دهيم.
در ادامه ابوالفضل فرجی، از اساتيد مجرب قرآن كريم نيز به اين مهم اشاره كرد و افزود: قاريان و حافظان قرآن، بايد در اين زمان منسجم و همدل بوده و با توجه به استعدادهای فراوان جوانان شهرمان با حمايت و پشتيبانی هرچه بيشتر راه هدايت، رشد و كمال را به روی آنان گشوده و فعاليت‌های قرآنی شهر را ساماندهی و مديريت كنند.
سپس اشرافی، دبير اين مجمع اظهار كرد: به لطف خداوند متعال اين مجمع به عنوان يك اطاق فكر، جهت مديريت و ساماندهی فعاليت‌های قرآنی شهر تشكيل و شروع به فعاليت خواهد كرد.
captcha