مشکلات فرهنگی، معلول بی‌توجهی به آموزه‌های قرآنی است
کد خبر: 2615994
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲

مشکلات فرهنگی، معلول بی‌توجهی به آموزه‌های قرآنی است

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره کل تبلیغات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه مشکلات فرهنگی معلول بی‌توجهی به قرآن و اجرایی‌شدن آموزه‌های این کتاب آسمانی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، حسین علی‌نسب، مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره کل تبلیغات استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 15 آذرماه در سخنانی یکی از شاخصه‌های مثبت فرهنگی هر جامعه را توجه اقشار مختلف به قرآن مجید ذکر کرد.
وی با تأکید بر مشارکت عمومی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی، اظهار کرد: نظام ما اسلامی و اسلام ما نشأت گرفته از قرآن و عترت است و بدون این دو ملجا شریف هرگز نمی‌توان خوشبخت و سعادتمند شد و امروز هر چه ما داریم و می‌توانیم در دنیا عرض اندام کنیم همه به برکت قرآن است.
مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره کل تبلیغات استان کهگیلویه و بویراحمد با شاره به اینکه سؤالی که در این بین پیش می‌آید این که در نظام اسلامی که با محور قرآن و عترت است علت مشکلات و آسیب‌ها از جمله مشکلات فرهنگی چیست؟ باید بدانیم که اغلب و یا صریح‌تر بگوییم همه مشکلات فرهنگی معلول بی‌توجهی به قرآن و اجرایی‌شدن آموزه‌های این کتاب آسمانی است.
علی نسب در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها در استان، بیان کرد: در جامعه قابلیت‌ها و استعدادهای فراوان قرآنی در استان وجود دارد و استقبال اقشار مختلف خوب است اما راه استفاده از ظرفیت‌ها، مشارکت و همکاری در اجرای برنامه‌های قرآنی است.

captcha