برخی ورزشگاه‌های تهران بدون اعتبار و کمک خیران بی‌نمازخانه ماندند
کد خبر: 2770214
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
نژادفلاح:

برخی ورزشگاه‌های تهران بدون اعتبار و کمک خیران بی‌نمازخانه ماندند

گروه جامعه: مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران که پیش‌تر ابراز امیدواری کرده بود که تا پایان سال جاری هیچ مجموعه ورزشی وسیعی در تهران بدون نمازخانه باقی نماند، اظهار کرد: این مهم منوط به کمک خیران و تأمین اعتبار بود که متاسفانه محقق نشد.

محمدحسین نژادفلاح، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به روال ساخت نمازخانه در ورزشگاه‌های بزرگ تهران اشاره و عنوان کرد: اعتبار لازم برای این امر مهیا نشد.

وی که پیشتر ابراز امیدواری کرده بود که تا پایان سال جاری هیچ مجموعه ورزشی وسیعی در تهران بدون نمازخانه باقی نماند اظهار کرد: این مهم منوط به کمک خیران و تأمین اعتبار بود که متاسفانه محقق نشد.

نژادفلاح با بیان اینکه یکی از خیران تهرانی ساخت پنج نمازخانه در پنج باشگاه ورزشی تهران را متقبل شده است، گفت: کمک‌های خیران برای تکمیل نمازخانه‌های مجهز در ورزشگاه‌ها ادامه دار نشد.

وی در ادامه افزود: ورزشگاه‌های تهران به محلی برای اقامه نماز مجهز هستند اما ما درصدد ایجاد نمازخانه‌های مجهز و وسیع بودیم که تا کنون موفق به عملیاتی کردن آن به طور کامل نشده‌ایم.

نژادفلاح با تأکید بر اینکه ساخت هر نمازخانه به طور تقریبی 20 میلیون تومان هزینه دربر دارد اظهار کرد: برای ایجاد این نمازخانه‌ها اعتباری نیز از سوی نهادهای مختلف در نظر گرفته نشد.

captcha