دوره بازآموزی قرآنی ویژه پیشکسوتان نیروهای مسلح برگزار می‏‌شود
کد خبر: 2793821
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
در قم؛

دوره بازآموزی قرآنی ویژه پیشکسوتان نیروهای مسلح برگزار می‏‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر عامل جامعه قرآنی پیشکسوتان نیروهای مسلح استان قم از برگزاری دوره بازآموزی مربیان قرآنی نیروهای مسلح خبر داد.

امرالله کمیجانی، مدیر عامل جامعه قرآنی پیشکسوتان نیروهای مسلح استان قم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: دوره بازآموزی مربیان قرآنی به همت جامعه قرآنی پیشکسوتان نیروهای مسلح استان قم برگزار می‎شود.
وی افزود: هدف ما این است که کسانی‌که در نیروهای مسلح در سپاه و ارتش و نیروی انتظامی سابقه فعالیت آموزشی در زمینه قرآن داشته و بازنشسته شدند در بحث قرآنی آموزش‎های تکمیلی ببینند.
وی تصریح کرد: از این افراد در آینده در طرح‏های فرهنگی استفاده خواهد شد که یکی از آنها، تشکیل حلقه‎های نور در مساجد است؛ با توجه به اینکه جامعه هدف ما بیشتر پیشکسوتان هستند ولی عموم مردم نیز می‎توانند از برنامه‎ها استفاده کنند.
مدیر عامل جامعه قرآنی پیشکسوتان نیروهای مسلح تصریح کرد: یکی از برنامه‎های این جامعه، برگزاری جلسات گردشی در منازل است که پس از آموزش‎های مستمری که در ادامه فرایند کاری انجام می‎شود قطعا سطح برگزاری برنامه‎ها بیشتر خواهد شد.
وی با ذکر این مطلب که این برنامه با مشارکت اداره کل اوقاف استان قم انجام می‎شود، گفت: این طرح از 25 بهمن‌ماه این به مدت یک هفته از صبح تا غروب با 45 نفر برگزار می‎شود.
کمیجانی اظهار کرد: برنامه‎های این جامعه از یک سال پیش آغاز شده است؛ قطعا این فعالیت با توجه به وقت آزادی که مربیان با تجربه قرآنی دارند نقطه عطفی در فعالیت فرهنگی و قرآنی در حوزه پیشکسوتان نیروهای مسلح خواهد بود.

captcha