دانشگاهیان اهر توهین به پیامبر رحمت(ص) را محکوم کردند
کد خبر: 2793997
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹

دانشگاهیان اهر توهین به پیامبر رحمت(ص) را محکوم کردند

کانون خبرنگاران نبأ/ احمد داداشیان: اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در تجمعی اعتراض‌ آمیز، اقدام مجله شارلی ابدو فرانسه را در توهین آشکار به پیامبر نور و رحمت(ص) محکوم کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامیم واحد اهر در تجمع اعتراض آمیز به اقدام مجله شارلی ابدو که با شعار لبیک یا محمد(ص)، لبیک یا رسول‌الله بیانه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم؛ «یریدون ان یطفؤا نوراللّه بافواههم و یأبی اللّه الّا ان یتمّ نوره ولوکره الکافرون (توبه/‌۳۲)، می‌خواهند نور دین و محبت خدا را با دهانشان خاموش کنند و خدا جز این نمی‌خواهد که روشنایی خود را تمام و آشکار سازد، اگر چه کافران خوش ندارند».

اقدام توهین‌آمیز مجله شارلی ابدو فرانسه در جسارت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) نشانگر عمق انحراف مدعیان دروغین آزادی و مردمسالاری از اصول اولیه انسانی و اخلاقی است.

توهین به ساحت نورانی پیامبر اکرم (ص) با هدف قرار دادن مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان بذر نفرت را پراکنده و ریشه کینه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را از استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل عمیق‌تر می‌کند.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، ضمن محکوم کردن جسارت بی‌شرمانه این مدعیان دروغین آزادی بیان به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)، این جنایت را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام عظمای ولایت، مردم مؤمن و ولایت‌مدار ایران و کلیه دانشگاهیان تسلیت عرض کرده و از علما، حوزویان و دانشگاهیان درخواست می‌کنیم درباره معرفی چهره واقعی اسلام ناب و تبلیغ جهانی آن به روشنگری بپردازند.

بنابر این گزارش، در ابتدای این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، با اشاره به شعار امسال این دهه با محوریت «پیشرفت و عدالت در پرتو اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» خواستار نگاه علمی پژوهشگران و دانشگاهیان به این شعار شد.

نادر اسدی افزود: هر حوزه وظیفه دارد تاثیر پیروزی انقلاب را از نگاه خویش بیان کند و دانشگاهیان نیز وظیفه دارند تاثیر شگرف انقلاب اسلامی را بر آموزش و پژوهش بررسی کرده و بیان کنند.

وی به تحول و پیشرفت عظیم علمی، آموزشی و پژوهشی کشور در سال‌های اخیر و مقایسه آن با دوران قبل از انقلاب اشاره کرد و با توجه به پیشرفت و عدالت‌محوری این حوزه در سال‌های بعد از انقلاب گفت: ما در حوزه آموزش و پژوهش در منطقه خاورمیانه پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم و قطعا با اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و با برنامه‌ریزی و استمرار فعالیت‌ها، چشم‌انداز بسیار مثبتی در آینده خواهیم داشت و ان‌شاءالله به کشوری قدرتمند از لحاظ علم و دانش در جهان مبدل می‌شویم.

captcha