گسترس موج بیداری اسلامی در منطقه، توطئه دشمنان را افزایش می‌دهد
کد خبر: 2797253
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

گسترس موج بیداری اسلامی در منطقه، توطئه دشمنان را افزایش می‌دهد

گروه اجتماعی: با پیشرفت انقلاب اسلامی و گسترش روزافزون موج بیداری اسلامی در منطقه توطئه‌های دشمن نیز روز به روز افزایش خواهد یافت؛ لذا باید برای استحکام نظام و استمرار انقلاب و اثرگذاری بیشتر آن در جهان تلاش کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، سردار مهدی صدیقی، فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز، 13 بهمن در صبحگاه مشترک یگان‌های نیروهای مسلح استان در مرکز آموزشی مالک اشتر ناجا ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه حضور آگاهانه مردم و رهبری حکیمانه حضرت امام راحل به پیروزی رسید و شهدای انقلاب نیز با فداکردن خون خود نقش بسیار زیادی در به ثمر رساندن این انقلاب ایفا کردند.

وی با تأکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل‌های آینده اظهارکرد: شهدا با گذشت، ایثار و ازخودگذشتگی جان خویش را فدای انقلاب و آرمان‌های حضرت امام(ره) کردند و امروز این وظیفه یکایک ماست که که یاد و خاطره آنها را گرامی داشته و حافظ اهداف و آرمانهایشان باشیم.

سردار صدیقی با بیان اینکه پیروزی انقلاب نتیجه شکوفاشدن خورشید درخشان اسلام ناب محمدی(ص) توسط حضرت امام(ره) است، بیان کرد: دشمنان اسلام از هزار و 400 سال گذشته تاکنون همواره در پی ضربه زدن به اسلام بوده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند و انواع توطئه و فتنه‌ها را بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طرح‌ریزی کردند.

فرماندهی سپاه روح الله استان با اشاره به وضعیت کشور در دوران قبل از انقلاب و محاصره‌ اقتصادی کشور به دست ابرقدرت‌های غرب و شرق، ادامه داد: دشمنان اسلام از صدر اسلام تاکنون به دنبال عقده‌گشایی و دستیابی به اهداف خود بودند و تا قبل از آن نیز تا حدودی با در دست گرفتن افکار حاکمان زمانه موفق شده بودند به بخشی از اهداف خود دست یابند؛ به‌طوریکه در دوران قبل از انقلاب دنیا، دنیای زور، استکبار، چپاول منابع، انحراف دین خدا، پرورش تخیلات و خرافات و ... بوده و شرایط به حدی پیش رفته بود که نامی از اسلام باقی نمانده بود.

وی اظهار کرد: در دوران قبل از انقلاب همه منابع و قدرت کشور در دست بیگانگان و خاندان شاهنشاهی بود و مردم در شرایط ظلم و ستم خفقان آوری زندگی می‌کردند؛ لیکن خوشبختانه ملت ایران توانست به رهبری حضرت امام راحل حکومت شاهنشاهی را سرنگون کرده و انقلاب اسلامی ایران را رقم زده و عزت و اقتدار اسلام را دوباره احیا کند.

سردار صدیقی گفت: حضرت امام(ره) از سال 42 همچون خورشیدی درخشان بر سرشت ملت ایران تأیید و با فریاد دادخواهی در راستای مقابله با ظلم و ستم مستکبران زمانه باعث بیداری مردم شد و توانست ظلم و ستم حکومت شاهنشاهی را در ایران اسلامی را از بین برده و امیدی تازه به دل‌های مردم بازگرداند که این امر برای دو ابر قدرت شرق و غرب قابل پذیرش نبود و به همین دلیل نیز در تلاش بودند تا نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کنند؛ اما نتوانستند و سرانجام انقلاب ایران با همه سختی و مشقت‌ها در بهمن 57 به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار امروز نظام و گسترش موج بیداری اسلامی در منطقه نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، افزود: با انقلاب حضرت امام(ره) ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب به ویژه آمریکا درهم شکسته و فرو ریخت.

فرماندهی سپاه روح‌الله استان با اشاره به اینکه امروز نهضت روح‌الله با ثبات‌تر از گذشته در حال حرکت است، گفت: قطعاً با پیشرفت انقلاب اسلامی و گسترش روزافزون موج بیداری اسلامی در منطقه توطئه‌های دشمن نیز روز به روز افزایش خواهد یافت؛ لذا باید برای استحکام نظام و استمرار انقلاب و اثرگذاری بیشتر آن در جهان تلاش کرد.

به گزارش ایکنا، سرهنگ کوه‌نژاد، فرمانده مرکز آموزشی مالک اشتر نیروی انتظامی استان مرکزی نیز در این مراسم، افزود: دهه فجر یادآور ایثارگری مردم سلحشور ایران به رهبری رهبر کبیر انقلاب است که استقلال، آزادی و اقتدار را برای کشور به ارمغان آورد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام راحل، بیان کرد: نیرو‌های مسلح از بدو پیروزی انقلاب تا به امروز نقش مقتدرانه‌ای در دفاع از کیان ایران اسلامی در برابر فتنه‌های دشمنان دشمن ایفا کرده است.

فرمانده مرکز آموزشی مالک اشتر نیروی انتظامی استان در پایان، تجدید میثاق نیروهای مسلح با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام(ره)، شهدا و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و همچنین اعلام آمادگی برای دفاع از استقلال، تمامیت ارضی کشور، جهان و ناموس اسلام و ادامه راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران را از اهداف برگزاری این صبحگاه عنوان کرد.

یادآور می‌شود؛ صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی به‌مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در مرکز آموزشی مالک اشتر ناجا برگزار و یگان‌های نیروهای مسلح ازجلوی جایگاه رژه رفتند.

captcha