ترویج باورها و اعتقادات دینی؛ اهداف فعالیت‌های قرآنی در هندیجان
کد خبر: 3287522
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

ترویج باورها و اعتقادات دینی؛ اهداف فعالیت‌های قرآنی در هندیجان

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس قرآن، نماز و عترت اداره آموزش و پرورش شهرستان هندیجان گفت: کارشناس قرآن، نماز و عترت اداره آموزش و پرورش شهرستان هندیجان هدف از فعالیت‌های قرآنی در این شهرستان را ترویج باورها، اعتقادات دینی و قرآنی میان خردسالان و نوجوانان بیان کرد.

الهام حیاتی کارشناس قرآن، نماز و عترت اداره آموزش و پرورش شهرستان هندیجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، ضمن اشاره به برگزاری کلاس‌های تابستانه قرآنی در دارالقرآن اداره آموزش و پرورش این شهرستان بیان کرد: این دارالقرآن پس از دو سال مجدداً فعالیت خود را در ساختمانی جدید با کلاس‌های آموزش حفظ و قرائت قرآن کریم از سر گرفت.

وی از استقبال بی‌نظیر خانواده‌ها از کلاس‌های آموزش قرآن کریم ویژه نونهالان و خردسالان ابراز رضایتمندی کرد و افزود: آموزش‌های این کلاس‌ها با روش‌های نوین ارائه می‌شود.

کارشناس قرآن، نماز و عترت اداره آموزش و پرورش شهرستان هندیجان هدف از فعالیت این دارالقرآن را ترویج باورها و اعتقادات دینی و قرآنی میان خردسالان و نوجوانان و انیس شدن آن‌ها با قرآن و تربیت قرآنی دانش‌آموزان عنوان کرد.

وی به تهاجمات فرهنگی علیه قرآن و اسلام اشاراتی داشت و افزود: خوشبختانه با برگزاری این کلاس‌ها و فعالیت دارالقرآن توانسته‌ایم به بسیاری از اهداف فرهنگی و قرآنی خود دست یابیم.

حیاتی در پایان گفت: آموزش کلاس‌های این دارالقرآن را زهره ممویی، سهیلا دارمی‌فر، نعیم حسین‌نژادیان و غلامرضا شعبانی بر عهده دارند.

captcha