الگوگیری از رفتار و سیره پیامبر(ص) را از خودمان شروع کنیم
کد خبر: 3288654
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

الگوگیری از رفتار و سیره پیامبر(ص) را از خودمان شروع کنیم

گروه اجتماعی: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی نسبت به کمیسیون‌های دیگر باید متفاوت باشد، تأکید کرد: باید الگوگیری از رفتار و سیره پیامبر(ص) را از خودمان شروع کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، نشست تخصصی تبیین مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر اهواز امروز 21 اردیبهشت در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام کاظم سواری رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اهواز در این نشست گفت: کمیسیون فرهنگی نسبت به کمیسیون‌های دیگر و معاونت فرهنگی نسبت به معاونت‌های دیگر باید متفاوت باشد و متفاوت به آن نگاه شود. اگر روحیاتمان با مسائل فرهنگی تطابق ندارد باید از این حوزه خارج شویم. باید الگوگیری از رفتار و سیره پیامبر(ص) را از خودمان شروع کنیم و با گام به جلو پیشرفت کنیم.

سواری در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به معاونان فرهنگی و اجتماعی مناطق گفت: باید تأثیرگذاران اجتماعی و فرهنگی را در محلات و مناطق شناسایی و آسیب‌های هر منطقه را شناسایی و بررسی کنید. همچنین باید مشکلات موجود در منطقه با شورای شهر در میان گذاشته شود.

وی در پایان با بیان اینکه باید بتوانیم وظیفه خودمان را به نحو شایسته انجام دهیم، گفت: زمان گذراست و باید از وقت نهایت استفاده را ببریم.

در این نشست تخصصی امیر آهن جان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز گزارشی از برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته را عنوان کرد و گفت: معاونت فرهنگی پیشانی شهرداری اهواز است که باید به آن توجه لازم شود. تلاش این معاونت در سال جاری پیشبرد کارهای عمرانی است؛ در همین زمینه در سال گذشته کلنگ 6 فرهنگسرا به زمین زده شده که امیدواریم این فرهنگسراها امسال به بهره برداری برسند.

در پایان این نشست مقرر شد بازدید دوره‌ای از سوی کمییسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری از مناطق صورت پذیرد.

captcha