مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در زنجان برگزار شد
کد خبر: 3307044
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در زنجان برگزار شد

گروه سیاسی: مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در زنجان صبح امروز،سوم خرداد با حضور یگان‌های نمونه نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، همزمان با سوم خرداد، سالروز آزاد ساری خرمشهر و روز مقاومت،ایثار و پیروزی مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در زنجان با حضور یگان‌هایی از ارتش، سپاه پاسداران و نیروهای انتظامی و بسیج در میدان صبحگاه سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار شد.

در این مراسم جمعی از مسئولان بلندپایه استان زنجان از جمله آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه دراستان زنجان، حمید رضا شهبازی، معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان، بازنشستگان نیروهای مسلح استان و جمعی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند. در این مراسم یگان‌های مختلف نیروهای مسلح با نشان دادن قدرت، اقتدار و توان بازدارندگی خود، آمادگی رزمی نیروهای مسلح استان را به نمایش گذاشتند.
یادآور می‌شود،سخنران ویژه‌ این مراسم، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه دراستان زنجان و سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بود.

به گزارش ایکنا، سوم شعبان سالروز تولد امام حسین (ع) روز پاسدار نامگذاری شده است و امسال هفته پاسدار از یک خرداد آغاز می شود که با سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر همزمان شده است.

captcha