توطئه‌های دشمنان علیه ایران همچنان ادامه دارد
کد خبر: 3307160
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

توطئه‌های دشمنان علیه ایران همچنان ادامه دارد

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: نیابد فراموش کنیم که بدخواهان هیچگاه از شیطنت دست برنخواهند داشت و توطئه‌های دشمنان علیه ایران همچنان ادامه دارد؛ لذا مردم باید با تقویت ایمان خود، در راه دستیابی به آرمان‌های امام راحل و تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش روزافزون داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان که در پادگان امام علی(ع) اراک برگزار شد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک نعمت الهی برای مردم ایران است و حتی برکات آن در سال‌های اخیر موجب  بیداری مردم منطقه شده است.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه ملت ایران از شروع نهضت 15 خرداد سال 42 پشتیبانی خود را از امام خمینی(ره) اعلام کردند ادامه داد: ما باید شکرگزار چنین نعمت بزرگی باشیم، و به تداوم حمایت خود از نهضت امام راحل(ره) ادامه دهیم.

این مقام مسئول با اشاره به کینه توزی استکبار جهانی بعد از انقلاب اسلامی، علیه مردم ایران افزود: با به خطر افتادن منافع این کشورها در خاورمیانه، دست به اعمال وحشیانه با همکاری رژیم بعث علیه انقلاب نوپای اسلامی زدند و هدفی جز براندازی انقلاب اسلامی نداشتند.

 آیت‌الله دری نجف‌آبادی جنگ رژیم بعث علیه ایران را نابرابر دانست و ادامه داد: مردم در چنین برهه‌ی حساسی به پیام امام راحل(ره) لبیک گفتند و جان و مال خود را برای دفاع از ایران اسلامی نثار کردند.

وی با تأکید ب اینکه رژیم بعث از حمایت همه جانبه‌ی کشورهای غربی برخوردار بود تصریح کرد: با دفاع جانانه‌ای که رزمندگان اسلام از آب و خاک این کشور انجام دادند توهم اشغال دائمی خرمشهر و ضمیمه کردن خوزستان به خاک عراق را برای همیشه از سر اشغالگران و متجاوزان خارج کرد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: سلاح رزمندگان اسلام  تقوا و توکل بر خدا بود که با عملیات حساب شده توانستند پس از 567 روز خرمشهر را از چنگال رژیم بعث و حامیان آن خارج کنند.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: نیابد فراموش کنیم که بدخواهان هیچگاه از شیطنت دست برنخواهند داشت و توطئه‌های دشمنان علیه ایران همچنان ادامه دارد؛ لذا مردم باید با تقویت ایمان خود، در راه دستیابی به آرمان‌های امام راحل و تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش روزافزون داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان سخنان خود خطاب به مردم کشورهای عرب منطقه همچون یمن، عراق و سوریه گفت: انقلاب اسلامی الگویی جهانی برای تمام بشریت است و برای به دست گرفتن سرنوشت کشور خود، باید الگوبرداری از آن را در دستور کار  قرار داد.

به گزارش ایکنا، سردار کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در این مراسم، تأکید کرد: رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس همواره گوش به فرمان امام خمینی(ره) بودند و ولایتمداری آنها باعث شد دست متجاوزان از خاک ایران کوتاه بماند.

یادآور می‌شود در پایان این مراسم که با حضور استاندار مرکزی  برگزار شد از جانبازان و خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس تقدیر به عمل آمد.

captcha