سومین دوره آزمون «سجام» در خوزستان برگزار شد
کد خبر: 3309544
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

سومین دوره آزمون «سجام» در خوزستان برگزار شد

گروه اجتماعی: ۱۰ شهرستان استان خوزستان با حضور مبلغان آقا و خانم داوطلب سومین دوره آزمون «سجام» را برگزار کردند.

حجت‌الاسلام احسان آقایی، مسئول امور روحانیون و اعزام مبلغین اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اشاره به برگزاری سومین دوره آزمون سجام در پنج‌شنبه 7 خرداد اظهار کرد: 10 شهرستان خوزستان میزبان برگزاری این آزمون سنجش سطح علمی مبلغان آقا و خانم بودند.

وی با بیان اینکه 151 نفر به منظور شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: 130 شرکت کننده به تفکیک شهرستان ایذه 32 نفر، بهبهان 9 نفر، خرمشهر 15 نفر، شادگان 48 نفر، ماهشهر 16 نفر، شوشتر 21 نفر، گتوند 3 نفر، هندیجان 5 نفر، اهواز و مسجدسلیمان هر کدام با یک نفر، در این آزمون حضور داشتند.

آقایی گفت: شرکت‌کنندگان پس از قبولی در این آزمون به منظور حضور در مصاحبه حضوری تعیین نوبت خواهند داشت که هر یک از این پذیرفته‌شدگان به شهرستان‌های خود توسط دو مبلغ آقا و دو مبلغ خانم مصاحبه می‌شوند. آزمون حضوری سجام در چهار محور سخنرانی، ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی، صحیح‌خوانی نماز و صحیح‌خوانی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

مسئول امور روحانیون و اعزام مبلغین اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان عنوان کرد: افراد شرکت کننده پس از آنکه امتیاز قبولی در این آزمون 144 به بالا را کسب کنند دارای کد دائم تبلیغی خواهند شد که در مناسبت‌های مختلف می‌توانند از طریق سامانه سجام درخواست مکان تبلیغی خود را ارائه کنند و پس از اعزام به محل و انجام امور تبلیغی گزارش خود را در این سامانه به ثبت برسانند. نتایج آزمون شفاهی سومین دوره آزمون سجام اواخر تیر اعلام خواهد شد.

captcha