اجرای طرح «ضیافت اندیشه» در اردبیل
کد خبر: 3326449
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

اجرای طرح «ضیافت اندیشه» در اردبیل

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل از اجرای طرح «ضیافت اندیشه» ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه‌های استان اردبیل خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم معاضدی عالی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، از اجرای طرح «ضیافت اندیشه» ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه‌های استان اردبیل در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: طرح ضیافت اندیشه  به صورت اینترنتی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این طرح کارکنان به سئوال‌های دینی و قرآنی جواب می‌دهند، افزود: حین جواب دادن به پرسش‌ها در این سایت نمره ارزیابی نیز کارکنان دریافت می‌کنند.
وی در ادامه از برگزاری مراسم جزء‌خوانی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبرداد و افزود: هر روز در ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی توسط حاج آقا فتحی دبیر هم اندیشی گروه معارف دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.
معاضدی هم‌چنین از برگزاری جلسه هم‌اندیشی با مسئولین امور اساتید نهاد رهبری و معاونت‌های آموزش و پژوهش دانشگاه‌های استان و مدیران گروه معارف دانشگاه‌ها خبر داد.
وی هدف از برگزاری این جلسه را آسیب‌شناسی گروه معارف دانشگاه‌ها عنوان کرد و افزود: ارتقاء گروه معارف دانشگاه‌ها به استادیاری از اهداف این جلسه بود.
وی با بیان اینکه اساتید گروه معارف به دلیل نبود امکانات علمی و پژوهشی با مشکل مواجه‌اند، افزود: با برگزاری این جلسات دنبال راهکارهایی برای این اساتید هستیم تا تحصیلات خود را ارتقاء دهند.
وی گفت: اساتید گروه معارف نمی‌توانند  با دانشجویان در رابطه با پایان‌نامه همکاری نمایند و این منجر به عدم ارتقاء تحصیلی گروه معارف دانشگاه‌ها شده است.

captcha