رقابت ۲۳۰۰ دانش‌آموز برگزیده در مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان
کد خبر: 3332515
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴
آذری خبر داد:

رقابت ۲۳۰۰ دانش‌آموز برگزیده در مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس ستاد برگزاری سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور از رقابت دو هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز برگزیده در این مسابقات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حمیدرضا آذری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس عصر جمعه، دوم مردادماه در مراسم افتتاحیه سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور که در سالن عترت دانشگاه شیراز برگزار شد، گفت: خداوند در قرآن کریم یک بار بر سر انسان‌ها منت گذاشته و آن بحث هدایت انسان‌هاست چون اگر انسانی درست هدایت شد همه چیز را دارد و اگر انسانی درست هدایت نشد اگر دنیا هم داشته باشد، هیچ چیز ندارد.
وی با تأکید بر اینکه قرآن کریم، بهترین و مطمئن‌ترین راه هدایت انسان‌هاست، افزود: سی و سومین مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز برای اولین بار در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) بعد از سالیان سال برگزار می‌شود.
آذری با یادآوری اینکه 2 هزار و 300 دانش‌آموز قرآنی برگزیده در دو بخش دختران و پسران به همراه مربیان آن‌ها در این مسابقات شرکت می‌کنند، گفت: برای این دانش‌آموزان برنامه‌های متنوعی همچون شبی با قرآن زیارت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) و بازدید از مراکز دیدنی سعدیه، حافظیه، باغ ارم و تخت جمشید پیش‌بینی شده است.

captcha