مرحله سراسری ششمین جشنواره حدیث نداجا آغاز شد
کد خبر: 3336196
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
امروز؛

مرحله سراسری ششمین جشنواره حدیث نداجا آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله سراسری ششمین جشنواره حدیث نیروی دریایی، امروز به‌صورت همزمان در تمامی یگان‌های این نیرو در حال برگزاری است.

حامد حسین‌پور، مسئول دارالقرآن الکریم نداجا در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: ششمین دوره جشنواره حدیث نداجا همزمان در پنج منطقه این نیرو امروز، ششم مردادماه در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه این دوره از رقابت‌ها از ساعت 11 به‌صورت همزمان برپا شده است، ادامه داد: این رقابت‌ها در منطقه یکم نداجای بندرعباس، منطقه دوم بوشهر، منطقه سوم کنارک، آموزش تخصص‌های دریایی رشت و همچنین در پایگاه پشتیبانی مرکز تهران برگزار می‌شود.

حسین‌پور اظهار کرد: حدود 900 نفر از کارکنان پایور و وظیفه، بانوان شاغل، خانواده‌ها(همسران و فرزندان پسر و دختر) در دور اول این مسابقات که در خردادماه امسال برگزار شد، شرکت کردند که 200 نفر از این نفرات به مرحله سراسر نیروی دریایی ارتش راه یافتند.

وی تصریح کرد: پس از رقابت‌های مرحله نهایی، بیش از 30 نفر از به مرحله سراسری ششمین جشنواره حدیث آجا که 21 و 22 مردادماه به میزبان سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

captcha