اعلام برگزیدگان مرحله سراسری ششمین جشنواره حدیث نداجا تا نیمه مرداد
کد خبر: 3336958
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

اعلام برگزیدگان مرحله سراسری ششمین جشنواره حدیث نداجا تا نیمه مرداد

گروه فعالیت‌های قرآنی: اسامی منتخبان مرحله نهایی ششمین جشنواره حدیث نیروی دریایی ارتش تا نیمه مردادماه اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله سراسری ششمین جشنواره حدیث نیروی دریایی ارتش به صورت همزمان در پنج منطقه چون منطقه یکم نداجای بندرعباس، منطقه دوم بوشهر، منطقه سوم کنارک، آموزش تخصص‌های دریایی رشت و همچنین در پایگاه پشتیبانی مرکز تهران با رقابت 200 شرکت‌کننده برگزار شد که نتایج نهایی این دوره از رقابت‌ها تا نیمه مردادماه مشخص می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حیدری، مدیر عقیدتی ـ سیاسی منطقه یکم دربندرعباس این رقابت‌ها را در سراسر کشور بی‌نظیر دانست و گفت: این جشنواره با استقبال کارکنان پایور و ظیفه، بانوان شاغل و خانواده‌های آنان(همسران، فرزندان دختر و پسر) برپا شد.

وی ادامه داد: احادیث اهل‌بیت(ع) ناب‌ترین و بالاترین فرامین زندگی برای کل بشریت در طول تاریخ است که بکارگیری آنها در زندگی سعادت دنیوی و هم سعادت اخروی را به همراه دارد.

در حاشیه برپایی این رقابت‌ها در منطقه یکم نداجا از منتخبان مسابقه حفظ یک جزء که در ماه مبارک رمضان برگزار شد، با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.

یادآور می‌شود، منتخبان این دوره به مرحله سراسری ششمین جشنواره حدیث آجا که 21 و 22 مردادماه به میزبانی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

captcha