اختتامیه پانزدهمین مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های نداجا برپا می‌شود
کد خبر: 3353003
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

اختتامیه پانزدهمین مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های نداجا برپا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های نداجا، فردا، پنجم شهریورماه برپا می‌شود.

حامد حسین‌پور، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: پانزدهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های نداجا، صبح فردا، پنجم شهریورماه در باشگاه صدف واقع در میدان رسالت، خیابان نیروی دریایی این ستاد برگزار می‌شود.

حسین‌پور با اشاره به برنامه‌ای این مراسم، ادامه داد: نفر اول این دوره از مسابقات در رشته قرائت به تلاوت آیاتی از قرآن می‌پردازد. سپس حجت‌الاسلام محمد حسنی، جانشین سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش به سخنرانی می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه مراسم فوق از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود، عنوان کرد: آیین‌ پایانی این دوره از مسابقات با حضور فرماندهان و مسئولان این نیروی همراه است. همچنین حسن ختام این برنامه تجلیل از نفرات اول تا سوم هر رشته است.

حسین‌پور تأکید کرد: برگزیدگان این مرحله از مسابقات به پانزدهمین دوره مسابقات سراسری آجا که از 15 تا 17 شهریورماه به میزبانی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش در تهران برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

captcha