کارگران سنگربانان رزم و جهاد اقتصادی هستند
کد خبر: 3354465
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

کارگران سنگربانان رزم و جهاد اقتصادی هستند

گروه اجتماعی: استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه بخش اقتصاد در کشور ما تبدیل به یکی از سنگرهای مبارزه با استکبار شده است یادآور شد: کارگران سنگربانان و سنگرداران رزم و جهاد اقتصادی با دشمن هستند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین ایزدپناه، استاد حوزه و دانشگاه دیروز، 7شهریور در دومین یادواره 153 شهید بسیج کارگری شهرستان رشت که در شرکت سهامی سپیدرود برگزار شد٬ ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهادت، بهترین نوع مرگ و اتصال حقیقی بنده به خداوند است.

وی شهدا را نمونه کامل ایثار و مقاومت برشمرد و گفت: استقامت و مقاومت عامل مهمی در رسیدن انسان به معرفت است.

استاد حوزه و دانشگاه معرفت، عاشقی و دلدادگی، تلاش و امید به آینده روشن مهدوی را از عناصر مهم در ارتقای جایگاه شیعیان دانست و افزود: مددکاری حجت‌الله بالاترین مقام از نگاه دینی، معنوی و اسلامی است، جلسه شهدا، جلسه قرآن، اهل‌بیت، سالکان و اندیشمندان است. الگوگیری از شهیدان عامل نجات انسان‌ها از مشکلات است.

وی عشق به ولایت را ملاک و معیار سنجش انسان‌ها عنوان کرد و گفت: انسان‌ها تا زمانی که در مسیر ولایت باشند٬ ارزشمند خواهند بود و شهدا نیز با درک این موضوع به قرب الهی رسیدند. 

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: کارگران جایگاه برجسته‌ای در حیات اقتصاد دارند و امروز هم دشمن تلاش دارد در جهت خودکفائی کشور، مانع ایجاد کند؛ که بحمدالله مایوس شده است. بخش اقتصاد در کشور ما تبدیل به یکی از سنگرهای مبارزه با استکبار شده است، کارگران سنگربانان و سنگرداران رزم و جهاد اقتصادی با دشمن هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر به خاطرات هر کدام از شهدا دقیق شوید، رموز زیادی را در آن خواهید یافت که توجه به آن رموز می تواند زندگی انسان را متحول کند.

captcha