ضیافت اندیشه طرحی برای اندیشه‎ورزی اساتید است
کد خبر: 3357298
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
حجت‌الاسلام واحدی‌زاده:

ضیافت اندیشه طرحی برای اندیشه‎ورزی اساتید است

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان اردبیل گفت: ضیافت اندیشه طرحی برای اندیشه‎ورزی اساتید است و ارتقاء سطح فرهنگی و مذهبی با اجرای این برنامه‌ها محقق می‎شود و اساتید دانشگاهی طبق یک برنامه مدون با مباحث مختلف فرهنگی، سیاسی و مذهبی آشنا می‎شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام حمید واحدی‌زاده، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان اردبیل،دیروز دهم شهریورماه در مراسم آغاز طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس‌آباد که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: این دوره در سالن اجلاس ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 46 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی اردبیل، پارس‌آباد، بیله‌سوار، گرمی برگزار می‌شود که طول دوره نیز چهار روز خواهد بود.
وی گفت: در این دوره 2 موضوع اندیشه سیاسی و اخلاق حرفه‌ای تدریس خواهد شد که سعی کرده‌ایم با هماهنگی دفتر هم‌اندیشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از اساتید برجسته کشوری در محورهای اندیشه سیاسی علی شیرخوانی و اخلاق حرفه‌ای حجت‌الاسلام میر‌هاشمی در طرح ضیافت اندیشه اساتید دعوت کنیم.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان اردبیل با اشاره به برگزاری چنین دوره‌هایی در موفقیت اساتید برای تاثیرگذاری بیشتر و بهتر بر روی دانشجویان یادآور شد: تشکیل چنین دوره‌هایی در بهره‌گیری اساتید از فرمان‌های مقدس اسلام و به کارگیری آن در کلاس‌های درس موجب پیشرفت کاری اساتید خواهد شد.
واحدی‌زاده تصریح کرد: در این چهار روز علاوه بر برنامه‌های آموزشی که ارائه خواهد شد، برنامه‌های فرهنگی مناسبی نیز برای اساتید در نظر گرفته شده است که از مهم‌ترین این برنامه‌ها نشست هم‌اندیشی سبک زندگی، کارگاه جریان‌شناسی سلفی‌گری(داعش)، سخنرانی، پرسش و پاسخ، دیدار با امام جمعه شهرستان و علما، برنامه‌های ورزشی و تفریحی خواهد بود.
این مسئول ایجاد فضای معنوی در راستای تربیت و خودسازی اساتید، ارتقای سطح اخلاقی، فکری و اعتقادی اساتید و افزایش بصیرت دینی و قرآنی را از اهداف برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید عنوان کرد.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان اردبیل افزود: ضیافت اندیشه طرحی برای اندیشه‎ورزی اساتید است و ارتقاء سطح فرهنگی و مذهبی با اجرای این برنامه‌ها محقق می‎شود و اساتید دانشگاهی طبق یک برنامه مدون با مباحث مختلف فرهنگی، سیاسی و مذهبی آشنا می‎شوند.

captcha