بزرگترین نمایشگاه هفته دفاع مقدس فارس در «بهشت خاکی» برپا می‌شود
کد خبر: 3362345
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

بزرگترین نمایشگاه هفته دفاع مقدس فارس در «بهشت خاکی» برپا می‌شود

گروه اجتماعی: به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، بزرگترین نمایشگاه هفته دفاع مقدس فارس در بلوار شهید چمران شیراز با عنوان «بهشت خاکی» برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، ابوذر اسدی، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه ثارالله(ع) امروز، 23 شهریور در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس امسال بزرگترین نمایشگاه هفته دفاع مقدس فارس با حال و هوای هشت سال دفاع مقدس با عنوان «بهشت خاکی» در انتهای بولوار شهید چمران شیراز برپا می‌شود.
وی با بیان اینکه بزرگداشت دفاع مقدس یادآوری دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان سرافراز ایران اسلامی برای همگان تکلیف است، افزود: نمایشگاه بهشت خاکی توسط پایگاه بسیج مسجد الرضا حوزه امام حسن مجتبی(ع) و حوزه مقاومت پتروشیمی و به اهتمام و پشتیبانی سپاه ناحیه ثارالله(ع) این شهر برپا خواهد شد.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه ثارالله(ع) افزود: نمایشگاه امسال چهار روز زودتر از هفته دفاع مقدس از 26 شهریور تا ششم مهرماه از 18:30 الی22:30 شب برپا و برای عموم قابل بازدید است.

وی با اشاره به اینکه با برپایی این نمایشگاه و نمایش جنگ افزارها و ادوات جنگی بخشی از فضای جبهه برای مردم تداعی می‌شود، گفت: در بخشی از نمایشگاه با عنوان «سنگر آسمانی» برای درک حال و هوای دفاع مقدس برای کودکان و نسل جوان اختصاص پیدا کرده است که کودکان عملیات‌های رزمندگان اسلام را بازسازی می‌کنند.
اسدی در پایان خاطرنشان کرد: فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز به زودی جزئیات برنامه‌های هفته دفاع مقدس را در یک نشست خبری با رسانه‌ها تشریح خواهد کرد.

captcha